سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

اقدامات ایمن سازی در محورهای خنج

رییس اداره راه و شهرسازی خنج گفت :در زمینه ایمنی در چند ماه گذشته جاده‌های حوزه راه و شهر سازی خنج به طور گسترده ایمن سازی شدند. به گزارش روابط…

رییس اداره راه و شهرسازی خنج گفت :در زمینه ایمنی در چند ماه گذشته جاده‌های حوزه راه و شهر سازی خنج به طور گسترده ایمن سازی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، مهندس موسی میرزایی در این رابطه گفت: با توجه به موضوع پر اهمیت ایمنی در هشت ماه گذشته در سطح محور های تحت پوشش در خصوص نصب تابلو و تهیه سایر علایم ایمنی کارهای بسیاری شده است که از جمله می‌توان به تهیه و نصب حدود ۱۳۵۰ علایم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در سطح راه‌های تحت پوشش و استفاده از ۲۰۰۰ چشم گربه‌ای و نصب تعدادی سرعت گیر اشاره کرد.

رییس اداره راه و شهرسازی خنج با اشاره به نقش نقاط پر حادثه در بروز سوانح رانندگی تاکید کرد:از اول سال تاکنون چند نقطه پر حادثه شناسایی و آشکار سازی و ایمن سازی شده است. 
مهندس میرزایی در خصوص عملیات راهداری، تسطیح و بوته کنی در محورهای حوزه شهرستان گفت: این کار از عمده فعالیت‌های هر ساله این اداره می‌باشد که علاوه بر اینکه نمای زیبایی به حاشیه راه‌ها می‌بخشد تأثیر فراوانی نیز در ارتقای ایمنی جاده‌ها و حاشیه آن‌ها دارد.

وی ادامه داد: در جهت بالا بردن سطح ایمنی جاده ها و تسهیل در رفت و آمد رانندگان بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات راهداری در قالب ۳ اکیپ، ۲۴ دستگاه ماشین آلات و ۳۵ نیروی انسانی در محور های تحت پوشش این اداره انجام گرفته است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین