سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

ضرورت حمايت از مسئولين فعال بويژه نماينده و فرماندار

يكي از مسائل مهمي كه در لارستان به آن توجه نمي‌شود حمايت از كساني است كه فعالانه در پي رفع مشكلات جامعه گام برمي‌دارند مثلاً فلان مسئول با كارداني و…

يكي از مسائل مهمي كه در لارستان به آن توجه نمي‌شود حمايت از كساني است كه فعالانه در پي رفع مشكلات جامعه گام برمي‌دارند مثلاً فلان مسئول با كارداني و هوشياري مسأله‌اي را پيگيري مي‌نمايد و به

نتيجه مي‌رساند اما پس از تحقق، برخي بي‌اعتنا به مسأله و بعضي منفي‌بافي نموده و پاره‌اي نعل وارونه مي‌زنند و گروهي تحت عنوان «وظيفه خود را انجام داده‌اند» فعاليت‌ها را در افكار عمومي خنثي مي‌سازند. اين مسأله ضمن اين كه دور از انصاف است موجب يأس عامه گرديده و خيانتي غير قابل جبران مي‌باشد.

براي اين منظور لازم است نكاتي  مورد نظر قرار گيرد:

۱- سزاوار است  مردم عزیز ما با بیداری کامل نیرو های فعال و نحوه فعالیت هر یک را شناخته و با قلم و قدم و عمل سپاس گذار باشند.

۲ – هريك از مسئولين وظيفه‌اي معين دارند كه بايد انجام دهند مثلاً وظيفه  نماينده تصويب يك مطلب يا راهنمايي يك جريان يا همراهي در تحقق  يك خواسته است و وظيفه مسئولين اجرايي پيگيري مصوبات و به نتيجه رساندن آنها اعم از تأسيس  بناها و تشكيل موسسات  و در نتيجه رفع گرفتاري جامعه. پس هر كس وظيفه معني دارد نه مسئول اجرايي بايد وظيفه خود را به گردن ديگران بيندازد و احساس كند در كار اجرايي بايد ديگران كمك كنند نه مسئول قانون‌گذاري تصور نمايد كار خود را به ديگري ارجاع دهد، مردم هم بايد حدود فعاليت‌ هر يك را تشخيص دهند و به هيچ كس اجازه ندهند به تخريب يا كج‌انديشي بپردازد و بدينوسيله یاس آفرینی نمایند. در لارستان همه بايد همچون دانه‌هاي تسبيح  در حول محور ولايت حركت كنند و در تعالي و توسعه لارستان بكوشند .

۳ – موقعیت لارستان بسیار حساس است که با فقدان علمای جلیل القدرش ، در صورت بی توجهی به موقعیت آن خطرات جبران ناپذیری  را باید تحمل کند که معلوم نیست چه عواقبی به دنبال داشته باشد.

۴ – منفي باف‌ها، تخريب‌گرها، كج انديشان و امثال اينها را بشناسید و اجازه ندهید انسجام و وحدت و یکپارچگی منطقه مورد خدشه قرار گیرد .

۵-  هیچ کس به خود اجازه ندهد مصاحبه یا گزارش یا مطلبی تهیه نماید که بوی یکجانبه نگری ، اختلاف افکنی و تخریب از آن به مشام برسد. همه باید بدانیم که در برابر خدا ، مردم ، انقلاب و خون شهدا مسئولیم و باید پاسخگو باشیم .

در آینده نکات دیگری به عزیزان خواننده تقدیم خواهد شد.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین