چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

فرودگاه لارستان نخستین پرواز به حج را کلید زد

میلاد لارستان: برای نخستین بار در تاریخ لارستان، پرواز مستقیم از فرودگاه لارستان به خانه خدا انجام شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ با اعلام قطعیت کسب مجوزهای لازم درخصوص…

میلاد لارستان: برای نخستین بار در تاریخ لارستان، پرواز مستقیم از فرودگاه لارستان به خانه خدا انجام شد. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ با اعلام قطعیت کسب مجوزهای لازم درخصوص انجام پرواز حج از فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان،

شور و شعف خاصی منطقه لارستان را فراگرفت و مسئولین مربوطه کوشیدند تا با برطرف کردن نواقص و نیازها، خود را آماده انجام هرچه بهتر یکی از آرزوهای مردم منطقه جنوب فارس و بخصوص خطه لارستان کنند.

امروز، چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۹۳ این آرزوی دیرینه محقق گردید و با به زمین نشستن هواپیمای پهن پیکر “ایرباس ۶۰۰-۳۰۰” در فرودگاه لارستان جهت جابجائی زائرین به مکه مکرمه و مدینه منوره، خوشحالی زیادی در بین مردم و مسئولین لارستان رقم خورد.

بنا به اظهار عنایت الله انصاری فرد، مدیرکل بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان، در این مرحله، تعداد ۱ هزار و ۶۸۰ نفر از زائرین در قالب ۱۴ کاروان و به وسیله ۷ پرواز به سرزمین های وحی اعزام خواهند شد.

نخستین پرواز حج عمره امروز، با حضور دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مهندس جلالی مدیرکل دفتر شرکت هواپیمائی هما در استان فارس، آزاد مدیرکل حج و زیارت استان فارس و نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان برگزار گردید.

براساس برنامه ریزی ها، مقرر شده تا به فاصله ۱۰ روز یکبار به مدت دو ماه یعنی تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری این کار صورت پذیرد.

از مجموع ۱۴ کاروان، به تفکیک ۹ کاروان از شهرستان لارستان، ۲ کاروان از شهرستان گراش و ۳ کاروان از شهرستان لامرد خواهد بود که براساس اعلام مسئولین حج و زیارت لارستان، این زائرین از شهرهای؛ لار، گراش، خنج، کوره، علامرودشت، نی ریز، جهرم، لامرد، داراب، فیشور، خور، اشکنان و غیره هستند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین