یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
فرمانداری ویژه، اداره صنعت معدن، ستاد اقتصاد مقاومتی پاسخگو باشند:

سهم لارستان-خنج و گراش از 75 فرصت سرمایه گذاری و نیز تسهیلات تولیدی فارس چقدر است؟؟!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در خصوص  جذب تسهیلات توانسته ایم ۱۶ هزار میلیارد تومان دولت  به منظور ارتقاء توان تولید ملی جذب کرده و…

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: در خصوص  جذب تسهیلات توانسته ایم ۱۶ هزار میلیارد تومان دولت  به منظور ارتقاء توان تولید ملی جذب کرده و در این زمینه جایگاه اول کشور را در کشور کسب نمائیم.

يدالله رحماني در همايش فرمانداران استان اظهار داشت:  فرمانداران به عنوان نماينده عالي دولت در شهرستان ها بايد سياست هاي اقتصاد مقاومتي را با جديت دنبال كنند و جلسات ويژه اين موضوع را به صورت مستمر برگزار نمايند. رحماني ادامه داد: بيش از ۳۰ درصد طرح هاي ارجاعي به شعب بانك ها در كل كشور مربوط به فارس مي باشد . معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس گفت: از تعداد ۵۹ طرحي كه در كشور تسهيلات موضوع طرح ارتقاي توان توليد ملي به آن پرداخت شده ۲۳ طرح معادل ۴۰درصد مربوط به استان فارس مي باشد. وي افزود: تسهيلات پرداختي در كشور تا كنون ۸۲۴ميليارد ريال بوده كه از اين رقم استان فارس توانسته است  مبلغ ۳۱۰ ميليارد ريال را جذب نمايد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري فارس ادامه داد: ۷۵ بسته سرمايه گذاري در سه بخش كشاورزي، صنعت و خدمات به زبان فارسي و لاتين براي ارائه به سرمايه گذاران آماده شده و سري دوم  اين بسته هانيز با همكاري فرمانداران و مديران دستگاههاي اجرايي شهرستان ها آماده خواهد شد.

میلاد لارستان: دو موضوع مهم در سخنان معاون استاندار قابل تامل است. اول جذب تسهیلات ۱۶ هزار میلیاردی که از این میان شایسته است مسولان لارستان سهم تسهیلاتی که برای منطقه جذب شده را اغلان نمایند. بایستی عدالت در این زمینه رعایت گردد. دوم موضوع ۷۵ بسته سرمایه گذاری که میلادلارستان قبلا نیز از مسئولان لارستان خواستار پاسخگویی در زمینه معرفی این بسته ها شده است. این که آیا سهمی از فرصت های سرمایه گذاری استان متعلق به منطقه لارستان- خنج و گراش می باشد؟ مسئولان فرمانداری ویژه  – اداره صنعت معدن و تجارت و ستاد اقتصاد مقاومتی لارستان در این زمینه پاسخ دهند. از سوی دیگر آیا فرصت های سرمایه گذاری دیگری نیز به صورت جداگاته و خاص برای منطقه تعریف شده است؟  چه بسا با معرفی فرصت های لارستان در زمینه سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بومی درگیر شده و توسعه منطقه توسط فعالان اقتصادی بومی رقم بخورد. بازهم منتظر پاسخگویی می مانیم…

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین