چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

4خطه کردن100 کیلومتراز محور های اداره کل راه لارستان

مهندس داريوش نصر مدير كل راه و شهر سازي لارستان، در پيامي فرارسيدن هفته حمل و نقل ، راهداری و رانندگان را تبریک گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستانمهندس داريوش نصر مدير كل راه و شهر سازي لارستان، در پيامي فرارسيدن هفته حمل و نقل ، راهداری و رانندگان را تبریک گفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي لارستان ، متن پيام مهندس نصر به شرح زير است:

راهداران عزیز، همت شما را ارج مینهیم و امیدواریم تلاش شما منشاء خدمات ارزشمند  بوده و هموطنان عزیزمان خاطره سفرهای خوشی را در سایه تلاش شما در ذهنشان به یادگار بگذارند . 
امروزه مسیر توســعه در عرصه های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، توأم با اراده پاک خدمت گزاران برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی رقم می خورد.

این هفته به منظور ارج نهادن به خدمات و تلاشهای خانواده حمل ونقل به ویژه قشر تلاشگر رانندگان و همچنین خانواده راهداری و ترویج فرهنگ نگهداری راهها ،معرفی خدمات راهداران زحمتکش به مردم که با تلاش شبانه روزی در گرمای سوزان تابستان و سرمای سخت زمستان مسئولیت نگهداری از سرمایه های ملی و راههای کشور را برعهده دارند به عنوان هفته حمل و نقل، راهداری و رانندگان نامگذاری شده است.

مدیر کل راه و شهر سازی لارستان همچنین در خصوص ایمنی بیشتر در جاده ها به هموطنان عزیز مژده داد : درسال گذشته موفق به  تحت پوشش این اداره کل شده ایم که نسبت به قبل به طور قابل توجهی کاهش تلفات و بیش از ۸۰ درصد کاهش اتفاقات جرحی داشته ایم .

وی افزود: خوشبختانه با هماهنگی کامل بین دستگاههای مرتبط توانستیم در سال گذشته رتبه نخست کاهش تلفات جاده ای در کشور را به خوداختصاص دهیم ودر سال جاری نیز امیدواریم با برنامه ریزی هر چه بهتر ، بتوانیم این عنوان را برای اداره کل راه و شهر سازی لارستان حفظ کنیم.

مهندس نصر ادامه داد: به یاری خداوند متعال و سعی دولت تدبیر و امید ، تلاش خواهیم کرد تا در کنار یکدیگر بعنوان راهدارانی فداکار ،راههایی امن ،ایمن و بی تشویش به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر به بهره برداران از راه  بوجود آوریم . امید است مورد قبول مردم شریف ایران زمین باشد .

همکاران ما در اداره کل راه و شهرسازی لارستان  ملت  رشید ایران را شایسته بهترین ها می دانند .

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین