سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

اعلام ویژه برنامه های شهادت امام صادق(ع) در امامزاده میرعلی(ع) لارستان

میلاد لارستان: مدیر داخلی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان ویژه برنامه های سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را اعلام کرد.

مدیر داخلی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان ویژه برنامه های سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) را اعلام کرد.

سید یعقوب مصطفوی در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز امام ششم شیعیان، بنیانگذار مکتب شیعه، حضرت امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: به همین مناسبت ویژه برنامه های مختلفی با حضور دوستدارن اهل بیت(ع) در جوار بارگاه نورانی حضرت میرعلی بن الحسین(ع) برگزار می شود.

وی با برشمردن برخی از این برنامه ها، افزود: برنامه های سوگواری شهادت امام صادق(ع) از امشب (پنجشنبه) آغاز و به مدت سه شب ادامه دارد.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، تصریح کرد: در شب اول و پس از نماز مغرب و عشاء، محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و به ویژه شرکت کنندگان در طرح ملی رحله برگزار می شود.

مصطفوی بیان کرد: جمعه شب نیز طبق روال سالیان گذشته، حضرت آیت الله ابوالحسن موسوی از علمای برجسته استان مرکزی و قم در جمع زائرین و مجاورین و علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خواهد بود و ساعاتی به سخنرانی خواهد پرداخت.

وی اضافه کرد: در شب شهادت آن امام بزرگوار، مراسم مرثیه سرایی و سینه زنی با حضور ذاکر اهل بیت(ع) حاج اشکان عسکری برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین