چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

خبر نگران کننده مدیرکل گمرک فارس برای لارستان

مدیرکل گمرک فارس، گفت: حدود ۶۰ درصد از صادرات استان از ابتدای سال جاری تاکنون، از طریق گمرکات فارس انجام شده است. سکینه سیاحی در گفتگو با ایسنا، بیان کرد:…

مدیرکل گمرک فارس، گفت: حدود ۶۰ درصد از صادرات استان از ابتدای سال جاری تاکنون، از طریق گمرکات فارس انجام شده است. سکینه سیاحی در گفتگو با ایسنا، بیان کرد: از فروردین امسال تاکنون بیش از ۱۵ میلیون دلار کالا و اجناس از گمرک استان ارسال شده است.

وی به مزیت الکترونیکی شدن گمرک استان اشاره و اضافه کرد: با الکترونیکی شدن سیستم امور گمرکی، نیازی به مراجعه حضوری افراد جهت اظهار کالای خود نیست، بلکه می توانند از دفاتر شخصی خود کالا را اظهار و اسناد را اسکن کنند.

مدیرکل گمرکات فارس، ناتمام ماندن ساختمان های اداری لارستان و لامرد را مهمترین مشکل این اداره کل عنوان و اضافه کرد: متأسفانه در بودجه ۹۳ اعتباری برای اتمام این دو اداره تعریف نشد و در بودجه ۹۴ نیز به دلیل مشابهت مقداری اعتبارات با سال گذشته، باز هم نتوانستیم بودجه ای برای اتمام این دو طرح تعیین کنیم.

سیاحی تصریح کرد: بودجه این اداره کل از سه سال گذشته به صورت متمرکز در اختیار استانها قرار گرفته که طی این مدت با سیرصعودی ناچیز همراه بوده است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین