چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

مصاحبه هایی درحاشیه پرواز حج

شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) پيشگام در پروازهای زیارتی محمد آزاد، مدير حج و زيارت استان فارس در مراسم افتتاح خط پروازي لار به جده شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي…

شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) پيشگام در پروازهای زیارتی

محمد آزاد، مدير حج و زيارت استان فارس در مراسم افتتاح خط پروازي لار به جده شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (هما) گفت: بركات پرواز هاي زيارتي اين شركت باعث شده تا اين شركت هواپيمايي همواره در برقراري پرواز به مقاصد زيارتي پيشگام و پيشقدم باشد.

وی افزود: برقراري اين مسير پروازي توسط شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران كار بزرگي بوده است كه با توان و پشتكار پرسنل هما و همكاري اداره كل فرودگاه لار عملياتي شده است.

 مدیر حج و زیارت فارس همچنین حج و زيارت، اداره فرودگاه هاي استان و ایران را سه حلقه برقراري پرواز هاي زيارتي استان عنوان كرد و اظهار داشت: خدمات شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران (ايران اير) به پرواز هاي زيارتي ستودني است و بحمدلله همكاري و هم افزايي اين سه حلقه رضايت اقشار مختلف مردم استان  را به دنبال داشته است.۱

 

هواپیمایی هما با برقراری پرواز حج، شادی را برای مردم لارستان به ارمغان آورد

مدیر کل فرودگاه آیت الله آیت اللهی لارستان ضمن ابراز خرسندی از برقراری پرواز لار- جده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: این شرکت با برقراری این خط پروازی ضمن جامه عمل پوشاندن به آرزوی دیرینه مردم لارستان، شادی را برای مردم این منطقه به ارمغان آورد.

عنایت انصاری فرد که بعدازظهر امروِز، چهارشنبه، و درمراسم افتتاح خط پروازی لار – جده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، افزود: به جرات می‌توان گفت که امروز شادی را می‌توانیم در چشمان تک تک مردم لار به خاطر برقراری این پرواز مشاهده کنیم.

وی ضمن برشمردن پتانسیل و وی‍ژگی‌های فرودگاه لار به عنوان تنها فرودگاه غیر مرکز استان که عملیات حج عمره در آن انجام می‌پذیرد، افزود: برقراری پرواز لار – جده از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس است که با پیگیری و جدیت مدیران هما عملیاتی شده است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لار هما را پیشقدم در برقراری پرواز‌های زیارتی در کشور دانست و ضمن تقدیر از مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فارس ازوی درخواست کرد تا زمینه برقراری پرواز عتبات عالیات به لار را نیز فراهم کند.۲

۱٫ خبرگزاری شبستان

۲٫ خبرگزاری ایلنا

 

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین