شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۷ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور شرکت کنندگان طرح ملی رحله در امامزاده لار

در آستانه شهادت جانسوز امام صادق(ع) محفل انس با قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در طرح ملی رحله در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان در آستانه…

در آستانه شهادت جانسوز امام صادق(ع) محفل انس با قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در طرح ملی رحله در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان در آستانه سالروز شهادت بنیانگذار مذهب شیعه، حضرت امام جعفر صادق(ع) در مراسمی با حضور مردم متدین لارستان، زائران و شرکت‌کنندگان در طرح ملی رحله محفل انس با قرآن در جوار مرقد منور حضرت میرعلی بن الحسین(ع) برگزار شد. در حاشیه این مراسم، مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واحد لارستان بابیان این‌که طرح ملی رحله با حضور ۳۰ نفر از قرآن‌آموزان بالای ۱۲ سال از ۱۸ تیرماه در مدرسه استثنائی امام خامنه‌ای آغاز شده است، اظهار داشت: این طرح به مدت دو ماه و به شکل شبانه‌روزی ادامه دارد.

حمید گلخنتاب با اشاره به اینکه طرح ملی رحله همزمان با سراسر کشور و برای نخستین بار در شهر لار در حال برگزاری است، افزود: در این دوره شرکت‌کنندگان در طول دو ماه، از جز ۲۲ تا ۲۵ قرآن را حفظ می‌کنند.

وی بیان کرد: در این دوره، علاوه‌بر شهرستان لارستان، قرآن‌آموزانی از شهرهای داراب، شیراز، لامرد، پارسیان و بیرم حضور دارند. مدیر موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) واحد لارستان یادآور شد: این موسسه در تمام طول سال، اقدام به پذیرش و آموزش خواهران و برادران در تمام رده‌های سنی در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل و غیره می‌کند و در پایان هر دوره به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین