شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
سردار غیب پرور:

نمک‌نشناسی عده‌ای از مدیران پای دلسوزان انقلاب نوشته نشود

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز مدیری خطا می‌کند مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان مردم و دلسوزان انقلاب بگذارند. …

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز مدیری خطا می‌کند مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان مردم و دلسوزان انقلاب بگذارند.  سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در سخنانی اظهار داشت: مدیرانی که حقوق‌های نجومی و نامتعارف دریافت می‌کنند همانند داعش به انقلاب و اسلام ضربه می‌زنند. وی با بیان اینکه مدیرانی که حقوق‌های نامتعارف و نجومی می‌گیرند و زندگی اشرافی دارند کمتر از داعش نیستند افزود: متاسفانه برخی از افراد سر سفره شهدا نشستند اما قدردان نبوده و نمک‌نشناسی کرده‌اند. فرمانده سپاه فجر استان فارس تمامی این افراد را مدیون شهدا و خانواده‌های آنها دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز مدیری خطا می‌کند مردم نباید خطای یک نفر را به پای دیگر خادمان مردم و دلسوزان انقلاب بگذارند.

سردار غیب‌پرور که در مراسم تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس سخن می گفت از شهدا به عنوان چراغ‌های فروزان و روشنگر راه سعادت دنیا و آخرت یاد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی که جنایت‌های بسیاری از سوی دشمنان علیه اسلام و مسلمانان صورت می‌گیرد به برکت وجود شهدا زنده، پوینده و سربلند به سمت تحقق اهداف متعالی خود در حال حرکت است. فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران با اشاره به مظلومیت دین مبین اسلام در جهان و گسترش اسلام‌هراسی در دنیا توسط گروه‌های موسوم به داعش بیان کرد: داعش دست‌پرورده آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها است و رژیم صهیونیستی مسلمانان، زنان، مردان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین