سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

وحدت لارستان، الگویی برای مسلمانان

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اعلام این مطلب، گفت: در طول دوران متمادی با وجود شیطنتهای دشمنان اسلام، این اتحاد حفظ گردیده است. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ حجه…

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اعلام این مطلب، گفت: در طول دوران متمادی با وجود شیطنتهای دشمنان اسلام، این اتحاد حفظ گردیده است. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش با عرض تسلیت به مناسبت

رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، با ذکر حدیثی از رسول خدا(ص)، اظهار داشت: مسلمان کسی است که تابعیت از خدا، اسلام و روسولش داشته باشد.

وی با تأکید بر ضرورت اتحاد اهل تسنن و تشیع، تصریح کرد: بر همه مسلمانان دنیا واجب است که در تمام امور متحد شوند و مکر و حیله دشمنان علیه اسلام و مسلمانان را به خودشان برگردانند.

خطیب جمعه لار، با هشدار به برنامه ریزی دشمنان برای بد جلوه دادن چهره اسلام و مسلمانان، خاطر نشان کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و بدانند که، دشمنان با اجیر کردن گروهی از افراد افراطی که از جانوران درنده تر هستند، به نام اسلام در دنیا عَلم کرده اند و با حمایت های آمریکا و اسرائیل در حال جنایت هستند

وی با اشاره به وقایع تلخ کشتار تعداد کثیری از انسانهای بی گناه در کشورهای مسلمان نشین مانند: پاکستان، عراق، افغانستان و غیره، اضافه کرد: کشورهای استعمارگری همچون، آمریکا، اسرائیل و غیره که دست شان به خون انسانهای بی دفاع آلوده است، با چشم بستن به روی ظلم ها و جنایت های بزرگ، ایران اسلامی را به رعایت نکردن حقوق بشر متهم می کنند.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و با محکوم کردن جنایات پلیس آمریکا علیه سیاه پوستان، تصریح کرد: در دین مبین اسلام فرقی بین عرب و عجم و سفید و سیاه نیست، بلکه تفاوت آنها در تقوای انسانهاست.

وی عنوان کرد: با وجود تمام تلاش های دشمنان در سیاه و کِدر کردن چهره اسلام، به عنایت حضرت حق، روز به روز بر تعداد مسلمانان جهان در حال افزوده شدن است.

امام جمعه لارستان، با تجلیل از وحدت بی نظیر اهل تشیع و تسنن منطقه لارستان بزرگ، یادآور شد: این اتحاد و یکدلی با تلاش بی وقفه و همه جانبه علمای بزرگ تشیع و تسنن رقم خورده است و به شکرانه الهی در طول دوران متمادی با وجود انجام شیطنتهای دشمنان اسلام، این اتحاد حفظ گردیده است.

وی با هشدار به ناآگاهان تشیع و تسنن در نفوذ برخی افراد به عنوان مبلّغ دینی، تصریح کرد: مردم باید بدانند که، با اینگونه افراد می بایست به شدت برخورد کرد.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به بیداری نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دوستدار اسلام و انقلاب، اضافه کرد: به بدخواهان هشدار می دهیم، هرکدام از گروههای افراطی که به دنبال توطئه اند، بدانند که با برخورد سختی روبه رو خواهند شد.

وی با قدردانی از برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در نقاط مختلف لارستان، تصریح کرد: امسال جمع کثیری از لارستان برزگ در این ایام به کربلای معلی مشرف شدند و فاصله نجف اشراف تا کربلای سیدالشهدا(ع) را پیاده پیمودند که نشان از عمق ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت(س) است.

امام جمعه لارستان با گرامیداشت شهید مفتح و نام گذاری این روز به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه، عنوان کرد: امروزه، حوزوی ها و دانشگاهیان در یک مسیر که آن هم مسیر اسلام، انقلاب، رهبری و ولایت است، قرار دارند.

وی با تبریک به مردم لارستان به دلیل انجام نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه بین المللی آیت اللهی(ره) لارستان، تصریح کرد: پس از رایزنی های زیاد، بالاخره این آروزی دیرینه مردم محقق گردید که نخستین پرواز در هفته گذشته با بیش از ۲۴۰ مسافر انجام شد.

حجه الاسلام نوربخش با اشاره به جایگاه و اهیمت وقف در اسلام، افزود: عمل وقف، از جمله اعمالی است که برکت آن پس از مرگ انسان هم ادامه دارد و فریضه وقف یک سنت حسنه الهی و از باقیات الصالحات است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین