جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

از فروش زمینهای اوقاف تا لزوم وجود اتوبوس برای فرودگاه+پیگیری سه درخواست

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و…

بخش دیگری  از پیامک های ارسالی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با کمی تاخیر با هم مرور می کنیم. امید که پیامک های ارسالی در جهت توسعه شهری و حل مشکلات مردم، توسط مسئولان به طور جدی پیگیری شود. مخاطبان گرامی می توانند نظرات خود در راستای بهتر شدن این بخش را نیز به هر نحو ممکن برای ما ارسال نمایند. لطفا خادمین خود در میلادلارستان را همراهی نمایید. این پیامک ها را با هم مرور می کنیم. همچنین بنا بر قول قبلی درخواست های قبلی را نیز پیگیری می نماییم.(پیگیری اول)

۱- چرا منطقه ويژه اقتصادي انرژي بر در لامرد و ساير شهرها دولت بودجه ساخت دارد ولي براي لار بودجه ندارد؟!!منطقه ويژه اقتصادي انرژي بر لامرد ده هزار هكتار است. در صورتي كه در لار هزار هكتار زمين درنظر گرفته اند. چرا لار از فهرست مناطق ويژه اقتصادي حذف شد؟  چرا در هر مسئله اي به لار كه ميرسند بودجه تمام ميشود؟(قابل توجه نماینده محترم و دفتر نماینده جهت پاسخگویی کافی) /میلادلارستان: اگرچه نماینده در این خصوص پاسخ داده اند( اینجا) اما اگر توضیحات بیشتری وجود دارد میلادلارستا آمادگی انتشار آنها می باشد.

۲- چرا اداره اوقاف مصمم به فروش موقوفات است؟حتي يك ريال برای تعمیر موقوفات هزينه نميكند. فقط منتظر تخريب مي ماند كه بتوانند ملك موقوفه را بفروشند. نمونه ان حمام معتمد كه اداره اوقاف پيشنهاد ساخت مجتمع تجاري بر روي آن دارد. چرا كسي پاسخگو نيست؟ (قابل توجه اداره اوقاف و امور خیریه)

۳- چرا  مسافران فرودگاه لارستان بجای اینکه از اتوبوس استفاده کنند مجبور در گرمای هوا با پای بیاده  بسمت سالن فرودگاه بروند؟ علیرغم اینکه یک اتوبوس نیز در فرودگاه وجود دارد اما خبری از استفاده آن نیست. (قابل توجه مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان)

======================

پیگیری اول:

  1. سرعت گیر سي متري فرمانداري چی شد؟>>> اداره راهنمایی و رانندگی
  2. آسفالت محله كهويه ورودي شهرك محمدرسول ا…(ص) چی شد؟>>> شهرداری لار
  3. گازرسانی شهرک اندیشه چی شد؟>>> شرکت گاز
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “از فروش زمینهای اوقاف تا لزوم وجود اتوبوس برای فرودگاه+پیگیری سه درخواست”

  1. جعفر گفت:

    راجع به اتوبوس جابجایی مسافران به هواپیما یا به سالن حتما پیگیری نمایید /.

  2. مسعود گفت:

    چند روز پیش فرودگاه بودم مسافر ی که از شارجه اومده بود میگفت واقعا متاسفم برای این فرودگاه که با اینهمه مسافر ارزش برای مسافراش قائل نیست و باید مسافران بجای اینکه اتوبوس اونا رو تا سالن ببره باید با پای پیاده بسمت سالن فرودگاه برن اونم تو گرما و شرجی هوا.

  3. ناشناس گفت:

    سرعت گیر جلو بانک ملی لار نو به سمت شهر قدیم چی شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین