سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 34

7 اداره لارستان پیگیر مشکلات مردمی شوند.+نام ادارات

یکی از اهداف میلادلارستان همواره پیگیری مشکلات مردمی بوده است. این مهم  از طریق ستون الو میلاد در نشریه و همچنین سامانه ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ پیامک های مردمی در پایگاه اطلاع رسانی…

یکی از اهداف میلادلارستان همواره پیگیری مشکلات مردمی بوده است. این مهم  از طریق ستون الو میلاد در نشریه و همچنین سامانه ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ پیامک های مردمی در پایگاه اطلاع رسانی میلادلارستان سعی می کند ایفای نقش نماید. در این میان سعی میلادلارستان

بر این است که پیامک ها و درخواست های مردمی بیان شده و مسئولان در حدامکان از پاسخ منطقی به آنها کوتاهی ننمایند. در این بخش تعدادی دیگر از پیام های مردمی ورودی به سامانه ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ را با هم مرور می کنیم. به دلیل رعایت اصول اخلاقی شماره همراه کاربران گرامی نزد میلادلارستان محفوظ مانده و مسئولان را به تلاش در جهت پاسخگویی با توجه به محتوای پیام ها دعوت می نماییم. در مواردی که شماره پیام لازم است مسئولان دلسوز شهر می توانند با پیگیری امور از سمت میلادلارستان حسن نیت خویش نسبت به مردم عزیز را نشان دهند. در این بخش ادارات و شرکت های : شهرداری لار- راه و شهرسازی- آموزش و پرورش- شرکت گاز- میراث فرهنگی- ارشاد- برق مورد خطاب می باشند.

۱) با سلام.ميخواستم از مسئولين خواهش كنم كه دست انداز(سرعت گير)هاي سطح شهر را با شبرنگ مشخص كنند چون با رنگ آسفالت يكي هست مشكل ديد بخصوص در شب ايجاد ميكند.با تشكر… (قابل توجه ادارات:  شهرداری و راه و شهرسازی)

 ۲) باسلام اين بار n ام هست دارم پيامك ميدم چندتا زمستون ديگه بايد بگذره تا مسئول محترم شركت گاز علت عدم علمك زني شهرك انديشه رو بگن مردم اينقدر هم ارزش ندارن ?لااقل جواب مردم روبديد (قابل توجه شرکت گاز + لزوم پیگری توسط فرمانداری ویژه)

۳) باسلام خسته نباشي خدمت شمامسولان محترم من يك كارگرهستم كه ماه هفصدوپنجاه تومان حقوق دارم و برج صدوپنجاه تومان اجاره خانه دارم وسه تابچه دارم يك پسر ودتاي ديگردخترهستند ودوبچه هايم به مدرسه مي روند ودختركوچكم امسال خواستم بفرستم كودكستان به ماگفتند بايدبراي ثبت نام بايد پانصدوپنجاه هزارپانصدتومان پول واريزكنيد ولي نتوانستم مابايدچكاركنيم و مدرسه هاهم گفتند كه بايد ماه پنجاه تومان بايدبياريد تو راخدا به مسولين كه يك نظارتي داشته باشند وبه داد ماقشر بدبختهابيشتر نگاه كنند ممنون ازشما *ر*ب ازلارستان بزرگ خون گرم (قابل توجه ادارات: آموزش و پرورش+ لزوم پیگیری از فرمانداری ویژه)

۴) چندي است كه از نام جعلي حلواي مسقطي شيراز به جاي نام واقعي حلواي مسقطي لار در رسانه ها و جاهاي ديگر از جمله بازار شاهچراغ ك ازين نام استفاده كرده اند لطفا پيگيري كنيد تا اين سوغات اصيل لار به نام ديگر شهرها دزديده نشود(قابل توجه ادارات: میراث فرهنگی و   فرهنگ و ارشاد اسلامی)

 ۵) سلام،چرامسئولين فكري بحال بلواردكتردادمان ازدانشگاه تاپليس راه نميكنن؟ (قابل توجه شرکت برق و اداره کل راه و شهرسازی)

۶) آقاي شهردارلطف فرموده پل ورودي باغ انجير ازطرف انديشه مرمت كنيد با تشكر قلبي از قبل (قابل توجه شهرداری لار)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین