سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

آغاز ثبت نام اکران مردمی فیلم عمار لارستان

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار همزمان با آغاز پنجمین دوره برگزاری این جشنواره درسراسرکشور برای دومین سال درلارستان شروع به کار کرد.  این جشنواره در حالی به سوی برگزاری پنجمین دوره…

دبیرخانه جشنواره مردمی عمار همزمان با آغاز پنجمین دوره برگزاری این جشنواره درسراسرکشور برای دومین سال درلارستان شروع به کار کرد.  این جشنواره در حالی به سوی برگزاری پنجمین دوره خود می‌رود که در

سراسر کشور گروه‌های خودجوش در جنب‌ و جوش اکران‌ های مردمی هستند. اکران‌های مردمی یکی از ویژگی‌های جشنواره مردمی فیلم عمار است که در هیچ جشنواره‌ای در کشور دیده نمی‌شود، این اکران‌ها به گفته مسئولان دبیرخانه جشنواره عمار در سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ اکران درکشور و بیش از۵۰ نقطه وجهت ۶۰۰۰ هزارنفر اکران در لارستان صورت گرفته است که برخی از آنها در طول سال به اکران فیلم‌های عمار ادامه می‌دهند و شهرستان لارستان درسال گذشته دربین شهرستان های برتر و فعال استان فارس قرارگرفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از لادستان دبیرخانه جشنواره عمار لارستان برای سال جاری از کلیه گروه‌های خودجوش فرهنگی و مردمی دعوت کرده تابه جمع هزاران اکران‌کننده ی مردمی درلارستان بپیوندند.

علاقمندان جهت اکران فیلم عمار در لارستان به سایت پرتال عمار به آدرس http://ammarportal.ir/register.php مراجعه و یا با ارسال نام  به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۰۱ درخواست خود را ثبت نمایند.

لازم به ذکراست افرادثبت نام کننده از طریق دبیرخانه جشنواره مردمی عماردرلارستان محصولات را جهت اکران در دیماه دریافت خواهندکرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین