سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 30

اجرای چند طرح زیربنائی در “کهنه اوز”

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کهنه اوز مورد بررسی قرار گرفت. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسایل ومشکلات مردم روستای کهنه اوز مورد بررسی قرار گرفت. علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و

تعدادی از مسوولین ادارات شهرستان ،به روستای کهنه بخش اوز سفر کردند واز نزدیک به بررسی مسایل ومشکلات و نیازمندیهای مردم این روستا پرداختند.

معاون استاندار ابتدا در مسجد جامع این روستا حضور یافت و با قشرهای مختلف مردم دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار شیخ عبدالرحیم اکبری امام جماعت مسجد جامع کهنه به نمایندگی از اهالی این روستا به فرماندار و دیگر مسوولین شهرستان لارستان خوش آمد گفت.

وی در ادامه در سخنانی اهم مشکلات و درخواست های مردم را فرسوده بودن مدرسه شهید جعفریان، اختصاص زمین جهت ساخت مسکن جوانان، فرسوده بودن شبکه داخلی لوله های آب و اجرای طرح هادی عنوان کرد.

مهندس عسکری مدیر آبفا روستایی لارستان هم در سخنانی اظهار داشت: اول می بایست بحث آبرسانی را حل نماییم، سپس در صورت تأمین اعتبار شبکه های داخلی آب روستا نیز حل خواهد شد.

 وی گفت: تاکنون ۵/۴ کیلومتر لوله گذاری و برق رسانی و تجهیز چاه با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان با مشارکت خیرین محلی صورت گرفته است و مابقی نیز در حال اجرا شدن می باشد.

در ادامه نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان هم گفت: انشاءاله تا ۳ ماه آینده طرح هادی در این روستا توسط بنیاد مسکن اجرایی خواهد شد و در خصوص دیگر مشکلات مطرح شده هم، تک تک آنها بررسی خواهد شد.

در این نشست همچنین امام جمعه کهنه،معتمدین و تعدادی از مسوولین بخش اوز نیز حضور داشتند.

 

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین