دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

درخواستهای مهم نماینده مردم از وزیر نفت در راستای توسعه منطقه

در دیدار هفته جاری دکترجعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش با مهندس زنگنه وزیر نفت، مسائل ومشکلات مختلف منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش  میلادلارستان به نقل…

در دیدار هفته جاری دکترجعفرپور نماینده مردم شریف لارستان، خنج و گراش با مهندس زنگنه وزیر نفت، مسائل ومشکلات مختلف منطقه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش  میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شرایط عمومی حوزه انتخابیه تشریح و نیاز به حضور و خدمت رسانی وزارت نفت به منطقه در راستای اشتغال زایی و رفع محرومیت منطقه مطرح گردید.

احداث درمانگاه شبانه روزی و تکمیل سالن ورزشی ارد، تکمیل مجموعه ورزشی روستای بالاده، تامین بودجه  چمن مصنوعی ورزشگاه خاتم الانبیاء خنج، احداث سالن ورزشی روستای مکویه را از جمله پروژه های ارائه شده از سوی نماینده به منظور تکمیل و یا احداث توسط وزارت نفت می توان نام برد. وزیر نفت نیز در این جلسه با هامش جداگانه درخواست های کتبی نماینده مردم، مدیر کل امور مجلس وزارتخانه و مدیر نظارت بر طرح های عمرانی مناطق نفت خیز را مامور پیگیری موضوعات فوق نمود.

v1f

v2f

v5f

همچنین در حوزه پروژه های کلان نیز میتوان به درخواست کتبی نماینده جهت انجام عملیات اکتشافی و حفر چاه های اکتشافی به منظور پتانسیل سنجی هیدروکربوری در منطقه لارستان، خنج و گراش و نیز درخواست پیگیری جهت مطالعات و احداث واحدهای پایین دستی پتروشیمی اشاره کرد. مهندس زنگنه وزیر نفت نیز خطاب به شرکت نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیگیری موضوع را خواستار شد.

v3f

v4f

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “درخواستهای مهم نماینده مردم از وزیر نفت در راستای توسعه منطقه”

  1. 1 گفت:

    نتیجش نشه مثل منطقه ویژه اقتصادی شانس اوردیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین