سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21
تا پایان سال رخ خواهد داد:

احداث سه مجتمع رفاهی در محور لار به بندرعباس

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان فارس از  آغاز عملیات اجرایی پاسگاه پلیس راه در محور خنج و نیز احداث سه مجتمع تا پایان سال در محور لار به…

مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان فارس از  آغاز عملیات اجرایی پاسگاه پلیس راه در محور خنج و نیز احداث سه مجتمع تا پایان سال در محور لار به بندرعباس خبر داد.

احمد خواست‌خدایی اظهار داشت: اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان فارس با جابجایی سالانه بیش از ۲۵ میلیون تن کالا رتبه نخست را در بین سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان فارس ۲۳۱ شرکت حمل بار، ۴۵ هزار ناوگان باری و ۵۵ هزار راننده حرفه‌ای حدود ۴۰ درصد حمل بار را درون‌استانی و ۶۰ درصد برون‌استانی را برعهده دارند و بخشی از حمل بار استان‌های هرمزگان و بوشهر را حمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی پاسگاه پلیس راه در محور خنج در هفته دولت سال جاری و نیز پاسگاه پلیس راه نورآباد با ۲۵ میلیارد ریال ونیز بهره‌برداری از سه پاسگاه دیگر در محورها شیراز سپیدان، شیراز اصفهان و محمور کازرون هر کدام با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تا پایان سال جاری از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، مدیرکل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان فارس ابراز داشت: کسب موافقت اصولی احداث ۹۹ مجتمع رفاهی که از این تعداد ۳۱ مجتمع در فازهای یک و دو به بهره‌برداری رسیده است و ۲۵ مجتمع دیگر در حال ساخت و مابقی در حال استعلام بوده و همچنین درصدد احداث سه مجتمع تا پایان سال در محور لار به بندرعباس به نام شهید مغنیه هستیم.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین