سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

کنکوری های95 با دانشگاه دولتی لار آشنا شدند

اولین نشست آشنایی با دانشگاه دولتی لار با حضور معاونت آموزشی و پژوهشی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و دانش آموزان کنکوری ۹۵، در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد. به…

اولین نشست آشنایی با دانشگاه دولتی لار با حضور معاونت آموزشی و پژوهشی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه و دانش آموزان کنکوری ۹۵، در مجتمع آموزش عالی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی لار، این نشست به همت انجمن پویش دانشگاه و با هدف آشنایی دانش آموزان کنکوری با فضای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، امکانات این مجتمع آموزشی ر تدارک دیده شده بود.

IMG_6946
در ابتدای برنامه، دکتر رخ گیره- معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه- پیرامون برنامه ها و اهداف دانشگاه دولتی لار صحبت نموده و سپس به چالش های پیش روی دانشجویان پرداخت. وی اظهار داشت: دانشگاه مصمم است دانشجویان بومی را به بهترین شکل تربیت نماید تا در آینده ای نه چندان دور با همت والایشان بتوانند برای منطقه لارستان نقش آفرین باشند .

j_2
رخ گیره افزود دانشگاه دولتی لار با شعار «موتور پیش ران صنعت، فرهنگ و آموزش» در سال ۱۳۹۲ با حداقل امکانات و تنها با ۷۰ دانشجو و در سه رشته تحصیلی، با نام مرکز آموزش عالی لار آغاز به کار کرد اما هم اکنون با گذشت ۳ سال از زمان تاسیس، توانسته ۳۷۰ دانشجو در ۶ رشته مهندسی جذب نموده و با نام مجتمع آموزش عالی لارستان به فعالیت خود ادامه دهد.این مجموعه با همت مسئولین و کارکنان مجرب توانسته گامی بلند به سمت موفقیت بردارد و در مقایسه با سایر مراکز آموزش عالی کشور، پیشرفت چشم گیری داشته است.

пе_1

معاون پژوهشی مجتمع آموزش عالی لارستان اظهار داشت: از زمان تاسیس تاکنون مجموعه دانشگاه توانسته ۴ هیات علمی بومی با مدرک دکتری از ۱۰ دانشگاه برتر ایران را جذب کند و هم اکنون نیز در تلاش است ۷ هیات علمی توانمند دیگر را به این مجموعه اضافه نماید. وی افزود: در حوزه پژوهش نیز ۴ آزمایشگاه با تجهیزات بسیار مناسب مهیّا گردیده و گاها تجهیزات خریداری شده فقط در بعضی از دانشگاه­های استان وجود دارد.

IMG_6952
در ادامه  کارشناس فرهنگی دانشگاه در خصوص فعالیت تشکل های دانشجویی فعال و متفاوت در دانشگاه سخن گفته و اظهار داشت: کسب مقام سوم مسابقات فوتسال دانشجویان در منطقه ۵ کشور، کسب مقام سوم در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در بخش نماهنگ، کسب مقام اول و دوم کشوری در بخش کارکنان در جشنواره سراسری قرآن و عترت، حضور در جشنواره ملی حرکت، میزبانی نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی منطقه هفت کشور  از جمله افتخارات این دانشگاه در ۳ سال اول تاسیس خود می باشد.

صبورزاده همچنین به برنامه ­های مختلف حوزه فرهنگی در بخش­های مختلف اردوها، جشنواره­ ها، همایش­ها، کرسی­های آزاداندیشی و سایر برنامه ­های اجرایی اشاره نموده و همکاری دانشگاه با برنامه ­های علمی فرهنگی انجمن سمپاد و انجمن فرهیختگان در ایام تابستان را از جمله فعالیت­های فرهنگی این مجتمع آموزشی برشمرد.

IMG_20160807_185148

پایان بخش برنامه، پرسش و پاسخ دانش آموزان از مسئولین دانشگاه و بازدید از امکانات آن بود.

IMG_6929

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین