چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

راه اندازی سینمای دیجیتال شهرستان مهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از راه اندازی سینمای دیجیتال فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر تجهیز و راه اندازی می شود.بهزاد مریدی درنشست صمیمی با هنرمندان شهرستان مهر…

بهزاد مریدی ارشاد فارسمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از راه اندازی سینمای دیجیتال فرهنگ و ارشاد شهرستان مهر تجهیز و راه اندازی می شود.بهزاد مریدی درنشست صمیمی با هنرمندان شهرستان مهر افزود:

دهه ای که امروز درآن به سر می بریم دهه تسهیل گرایانه است،یعنی دولت ناگزیر است بجای حمایت وداشتن سیاست انقباظی ،نگاهی تسهیل گرایانه به این فضا بدهد.

از آنجا که هنرمند در بطن جامعه قرار دارد هیچکس به اندازه خود هنرمند تهدید و حدودها را نخواهد فهمید و عرف ها را نخواهد شناخت .

وی ادامه داد: پس باید به هنرمند مجالی توام با اعتماد داد و اجازه دهیم که بجای سانسورهای بی رویه در نگاههای گوناگون مجموعه فرهنگی این اجازه را بدهیم که آنان خود برمبنای عرف و برمبنای شرایط فضا را بازنگری کنند نه خود سانسوری.

مریدی در بخش دیگری از سخنتان خود گفت: بزودی با همکاری بخشداران وراوی و گله دار خانه فرهنگ در مراکز بخشهای وراوی وگله دار بوسیله اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس راه اندازی خواهد شد تا هنرمندان این دیار بتوانند با دلگرمی هر چه بیشتر به کار خود ادامه دهند.

وی همچنین در پاسخ به خواسته مردم ومسوولان مهر مبنی بر راه اندازی سینما در مرکز این شهرستان قول مساعد داد که سینما دیجیتال در محل سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی مهر تجهیز و راه اندازی می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین