چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
بازهم به همت خیرین منطقه کلید میخورد:

آغاز عملیات ساخت کانون پرورش فکری از ماه آینده در اوز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از اعلام آمادگی خیرین جهت ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اوز خبر داد. زهرا افتخاری، اظهار…

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از اعلام آمادگی خیرین جهت ایجاد مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اوز خبر داد.

زهرا افتخاری، اظهار داشت:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در انجام فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری برای قشر کودک و نوجوان پرچمدار انجام کارهای تخصصی در این حوزه است و می کوشیم همه کودکان و نوجوانان استان را پوشش دهیم.

افتخاری با بیان اینکه این کانون در برخی از شهرها مانند داراب و جهرم دارای ۲ مرکز است و در برخی از شهرها مانند کوار و میمند فیروزآباد هیج مرکزی وجود ندارد، اظهار داشت: وضعیت تخصیص اعتبار و همکاری خیران و دستگاه های اجرایی این استان در مناطق جنوبی فارس مطلوب است اما این روند در شهرستان های شمالی و شرقی استان مناسب نیست.

او گفت: بخش اوز لارستان که از جمله مناطقی است که مرکز کانون پرورش فکری ندارد یکی از خیران برای ساخت این مرکز اعلام آمادگی کرده است. وی اضافه کرد: هم اینک زمین مورد نیاز برای احداث مرکز کانون در شهر اوز مشخص شده و شهریور ۹۵ عملیات ساخت این مرکز آغاز می شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایرنا، مدیر کل کانون پرورش فکری فارس ادامه داد: در حال حاضر ۴۲ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان در این استان فعال است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آغاز عملیات ساخت کانون پرورش فکری از ماه آینده در اوز”

  1. لارستانی گفت:

    در مناطق. مختلف. لارستان همه. کارها. با همت. مردم. خیر. انجام. مبشود. سپاس. بیکران. بر این. مردمان. شرافتمند. اعم. از شیعه. وسنی. لارستانی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین