چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

بازدید نجیب زاده از جاده های صحرای باغ

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جان محمدعباسی معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی لارستان و محمد رضا حزنی بخشدار صحرای…

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق جان محمدعباسی معاون مدیر کل و رییس اداره راه و شهرسازی لارستان و محمد رضا حزنی بخشدار صحرای باغ از جاده های بخش صحرای باغ بازدید نمود و از اجرای عملیات شانه سازی و تعریض این جاده اطلاع پیدا کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در حاشیه بازدید از این جاده تصریح کرد:با توجه به اینکه جاده بخش صحرای باغ از عرض کمی برخوردار می باشد و دارای پیچ های خطرناکی است، بهمین خاطر اداره راه و شهرسازی در نظر گرفت تا جاده ها را شانه سازی کند و تعریض نماید.

نجیب زاده خاطر نشان کرد:جاده بخش صحرای باغ از جاده ی بدی برخوردار است و بسیار خطرناک می باشد و در کل از لحاظ راه به این منطقه کم لطفی شده است.

به گزارش میلادلارستان وبه نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، فرماندار ویژه لارستان ادامه داد:امیدوارم توجه بیشتری به این جاده بشود، تا مردم با خیالی آسوده در این جاده رفت و آمد نمایند. وی یادآور شد:حذف نقاط حادثه خیز نیز در این جاده ها مدنظر می باشد. گفتنی است در حال حاضر جاده اصلی روستای هرمود تا روستای خلور در حال شانه سازی و تعریض می باشد

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین