چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

یک میلیارد ریال اعتبار برای انتقال آب به شهرک توحید اوز

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان ، با حضور در شهرک توحید،با…

علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق محمد حسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان ، با حضور در شهرک توحید،با دهیار،

معتمدین و مردم این شهرک دیدار کردند و از نزدیک در جریان در خواست ها و مشکلات اهالی این روستا قرار گرفتند.

دراین نشست که در محل مسجد این روستا صورت پذیرفت؛ دهیار،شورا و مردم از فرماندار و مسئولین شهرستان درخواست هایی را داشتند.

ابتدا بهرام رفیعی عضو شورای روستا، اتمام مجموعه ورزشی روستا، آبرسانی به روستا، کمبود آب شرب، بهسازی و آسفالت وسط شهرک و غیره را مطرح نمود.

مهندس عسکری مدیر آبفا روستایی لارستان هم در سخنانی گفت: برای آبرسانی به روستا حدود ۵/۱۳ کیلومتر خط انتقال لازم است که در صورت تأمین اعتبار سریعاً این مهم انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر برای این اجرای این طرح مبلغ یک میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان هم اظهار داشت: کارهایی که بعد از انقلاب در این کشور شده است اصلاً با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و مشخص است که بعد از انقلاب چقدر کشور پیشرفت کرده است و کارهای خوبی صورت پذیرفته است.

نجیب زاده افزود: با راه اندازی پست برق بلغان مشکل افت ولتاژ برق این مناطق و دیگر روستاهای اطراف آن سالیان سال مرتفع خواهد شد و برق مطمئنی در این مناطق حاصل می شود که برای اجرایی کردن این طرح پست برق، بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: مطالبات شما مردم به حق است و بایستی ما مسئولین تلاشمان مضاعف گردد و در راستای مرتفع نمودن مشکلات تلاش و کوشش نماییم،که به حمدالله در طول این یکسال اخیر کارهای خوبی در منطقه بزرگ لارستان صورت گرفته است.

روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، نجیب زاده در پایان خاطر نشان کرد: برای تجهیز خانه بهداشت این روستا انشاءاله ۲ نیروی انسانی اضافه خواهد شد تا در بحث بهداشت و درمان مردم در آسایش باشند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین