جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

زیور آلات دست ساز در لار به نمایش گذاشته شد

نمایشگاه صنایع دستی با عنوان “زیور آلات دست ساز” در هنرسرای شهروند برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار این نمایشگاه به همت هنرسرای…

نمایشگاه صنایع دستی با عنوان “زیور آلات دست ساز” در هنرسرای شهروند برگزار شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری لار این نمایشگاه به همت هنرسرای شهروند وابسته به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری لار و با همکاری اداره میراث فرهنگی فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مدت دو هفته در محل هنرسرا،  واقع در بوستان ندای بهار (پارک حاشیه) برگزار شد.

20160714_012532

این نمایشگاه شامل زیور آلاتی دست ساز از مجموعه آثار حدیث فرهادی بود که دومین نمایشگاه انفرادی اش را در لار برگزار کرد.

20160714_012836

دیوارهای گالری هنرسرای شهروند پذیرای آثاری با تکنیک های ملیله سازی و مینا کاری بر روی فلزاتی نظیر برنج، مس، نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بود. نمایشگاه مورد استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان،  خصوصا خانواده ها و بانوان علاقه مند به طراحی های منحصر به فرد در زمینه زیورالات دست ساز قرار گرفت.

20160714_013146

فرهادی که فارغ التحصیل طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی است می گوید: بعد از فارغ التحصیلی برای به کارگیری آموخته های خود در زمینه طراحی صنعتی به کار با فلزاتی نظیر نقره و مس روی آوردم و در این زمینه دوره هایی را در جهاد دانشگاهی طی کردم.

20160714_013442

وی افزود: نمایشگاه های متعددی را به صورت گروهی با دوستانم در گالری های مختلف سطح شهر تهران برگزار کردیم. این نمایشگاه که دومین نمایشگاه من در لار محسوب می شود شامل جدیدترین طراحی ها و اجراهای من در سال جاری بود.

عکس: محسن تفضلی

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین