چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

برگزاری همایش “آفتاب هشتم” با حضور خدام سه حرم مطهر در گراش

به انگبزه میلاد باسعادت امام رضا(ع)، همایش بزرگ آفتاب هشتم باحضور شیفتگان ائمه(ع)، خدام حرم های مطهر حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی…

به انگبزه میلاد باسعادت امام رضا(ع)، همایش بزرگ آفتاب هشتم باحضور شیفتگان ائمه(ع)، خدام حرم های مطهر حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت احمد ابن موسی (ع) در  حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) گراش برگزار گردید .

Aftab5

به گزارش میلادلارستان در این مراسم حجت الاسلام حسینی امام جمعه گراش بابیان سخنانی به وجود  بقاع متبرکه امامزادگان در کشور وتوسل به آن بزرگواران  اشاره و این امر را مبین عشق مردم به اهلبیت اطهار(ع) دانست.

 hamayesh25

حجت الاسلام  رضایی قمی نیز در سخنانی با بیان اهمیت سخاوت گفت: سخاوت بر این مفهوم است که پیش از آنکه چیزی از کسی بخواهید آن سخی بر شما نظر به رافت افکنده و مساعدت نماید. ادامه این مراسم با مداحی حاج حسن اسدالهی از ذاکرین حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تواشیح گروه نورالحرم و مصباح الهدی شیراز پی گرفته شد.  این مراسم باهتمام کانون روایت آفتاب بمدت ۵ شبانه روز درگراش برگزار شد.

hamayesh28

 همچنین نمایشگاه بزرگی با ۱۲ غرفه از روابط عمومی های حرمین مطهر مشهد، قم ، شیراز و اداره کل اوقاف وامورخیریه فارس ، هلال احمر و اوقاف گراش و رادیو هشتم مشهدمقدس در کنار همایش به ارائه محصولات مختلف فرهنگی پرداختند.

aftab3

 گراش –خبرنگار- قاسم ایزدیان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین