چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

سردار غیب پرور:مخالفان از رفتن من خوشحال شدند

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مخالفان از رفتن من خوشحال نباشند چرا که فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور به استان فارس آمده است. سردار سرتیپ…

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مخالفان از رفتن من خوشحال نباشند چرا که فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور به استان فارس آمده است. سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور  در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه فجر استان فارس از تمام افرادی که در سال‌های خدمتش او را یاری کرده بودند تشکر کرد و اظهار داشت: نزدیک به ۲۰ سال است که سردار غیاثی را می‌شناسم و گواهی بر انقلابی بودن ایشان هستم.

sardar_gheyb parvar
وی افزود: خیلی‌ها خوشحال هستند که غیب‌پرور می‌رود اما مخالفان خوشحال نباشند فردی انقلابی‌تر از غیب‌پرور آمده است. فرمانده پیشین سپاه فجر استان فارس آئین تکریم و معارفه خود را نمونه‌ای از هزاران آئین تکریم و معارفه در دنیا عنوان و تصریح کرد: ما هر روز نسبت به گذشته تودیع و به آینده معرفی می‌شویم، ما هر روز غرق در تودیع و معارفه‌ایم اما غفلت می‌کنیم، خدا این تودیع و معارفه‌ها را گذاشته تا ما در آن دنیا کم نیاوریم.

جانشین فرمانده قرارگاه امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روزی حضرت عزراییل ما را تودیع می‌کند و باید بدانیم که آیا آن روز هم مردم در مورد ما به‌به و چه‌چه می‌کنند؟ ما به برزخی معرفی می‌شویم که هیچ شناختی نسبت به آن نداریم.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: امروز از شما می‌خواهم که مرا دعا کنید تا این پاسداری که موی خود را در انقلاب سپید کرد و از رفقایش عقب افتاد عاقبت بخیر شود.

139407301033069166349924

یادآور می شود سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) استان خراسان جنوبی روز گذشته به‌عنوان فرمانده جدید سپاه فجر استان فارس منصوب شد و  از خدمات صادقانه و ۱۱ساله سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور که در حال حاضر به‌عنوان جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امام حسین(ع) مشغول فعالیت است تجلیل شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین