سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 37

شهادت 3 تن از پاسداران سپاه فجر فارس توسط اشرار

 در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه تن از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم‌سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به…

 در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه تن از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم‌سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از

جنوب نیوز ، سرهنگ پاسدار اکبر عبدالله‌نژاد، سروان پاسدار قدرت‌لله ماندنی و بسیجی جان‌برکف موسی نصیری بیات از سپاه فجر استان فارس به دست مزدوران بیگانه و اشرار مسلح در مرز سراوان به شهادت رسیدند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز اعلام کرد: در پی حمله اشرار مسلح در منطقه مرزی جنوب شرق سه تن از نیروهای سپاه که برای کمک به مردم محروم و فراهم‌سازی امنیت در حال انجام مأموریت بودند به شهادت رسیدند.

بنابراین گزارش سرگرد اکبر عبدالله‌نژاد و ستوان سوم قدرت‌الله ماندنی و بسیجی موسی نصیری بیات از نیروهای لشکر ۱۹ فجر استان فارس در این جنایت به شهادت رسیدند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه فجر استان در پی شهادت سه تن از فرزندان فارس

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، سید محمد احمدی استاندار فارس و سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر این استان طی پیامی مشترک ، شهادت سه تن از پاسداران سپاه فجر فارس در مرزهای جنوب شرقی کشور را تسلیت گفتند.

 در متن این پیام آمده است: سلام و درود خدای شاهد و ناظر بر بزرگ استاد جبهه های جهاد و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که با جانثاری خود و اهلبیت طاهرینش تا قیام قیامت دروازه های بهشت را بر روی وارستگان و تاسی کنندگان به راه پر فروغ شهادت باز کرد و درود خدا بر همه شهیدان سرو قامتی که با نثار جان خویش مایه سرافرازی و عزت و امنیت ایران اسلامی شدند همانها که آرامش و اقتدار امروز خود را مدیون خون های پاکشان هستیم.
 
بار دیگر ایادی استکبار و پرورش یافتگان قبیله تباهی، کفر و شرکت با شهادت سه تن از بهترین پاسداران رشید و فدائیان رهبر معظم انقلاب پرونده جنایت خود را سنگین تر و سیاه تر کردند.
 
گروه های تکفیری و اشرار شرق کشور مطمئن باشند که پاسداران و بسیجیان حریم ولایت و جانثاران مردم رشید و فهیم تا آخرین نفس و قطره خون در راهی که انتخاب کرده اند تردید نخواهند کرد و همواره آماده اهدا بذل جان خواهند بود.
 
ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دلاور مردان و راست قامتان همیشه جاوید به محضر بقیه الله(عج) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای و خانواده معظم این شهیدان از امت ولایی و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) دعوت به عمل می آوریم که با حضور در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهیدان والا مقام موجبات رضایت خداوند تبارک و تعالی و تسلی خانواده انها را فراهم سازند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین