سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

انتخاب رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن عکس لارستان

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اولین جلسه هیات مدیره انجمن عکس لارستان با حضور سیدعلی اصغر رفعت حقیقی سرپرست اداره …

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اولین جلسه هیات مدیره انجمن عکس لارستان با حضور سیدعلی اصغر رفعت حقیقی سرپرست اداره  ، کارکنان ارشاد و  اعضای هیات مدیره متشکل از عبدالعلی حدادیان ، مسلم ابراهیمی ، رسام یگانه و مهجبین محرابی تشکیل شد . در این جلسه رفعت حقیقی تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره را آغازی برای انجام  فعالیت ها و برنامه های  منسجم و سازنده تر ، در راستای پیشرفت  هنر عکاسی  فاخر خواند و افزود : برای ارزیابی مسیر فعالیت عکاسی در سالهای اخیر و رسیدن به اهداف مورد نظر و نمود هنر عکاسی در شان نام و نشان این شهرستان شایسته است که روند این جلسات بصورت منظم تداوم یابد .

در ادامه حاضرین به ارائه نظرات و پیشنهادات در خصوص برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت این انجمن همچون عضوگیری و صدور کارت عضویت ، تشکیل بانک اطلاعاتی ، تصویب قوانین و آیین نامه داخلی ، چگونگی رفع موانع فعالیت های عکاسی و بهبود تعامل هنرمندان عکاس با  سایر تشکل های هنری و … پرداختند .

همچنین در این جلسه  با توافق  حاضرین  عبدالعلی حدادیان به عنوان رئیس ، مسلم ابراهیمی به عنوان نائب رئیس ، رسام یگانه به عنوان حسابدار و مهجبین محرابی  به عنوان منشی هیات مدیره انجمن عکس لارستان تعیین شدند .

لازم به ذکر است که  برگزاری دوره های آموزشی ، کارگاهها و نشست های هفتگی  ، نقد و بررسی عکس  ، برپایی نمایشگاه ها و جشنواره ها و سوگواره های عکس ، تورهای عکاسی و ….  از جمله فعالیتهای مورد نظر این انجمن بشمار می رود . 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۹:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین