سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 33

برگزاری ویژه برنامه نه دی در لارستان

ویژه برنامه روز میثاق امت با ولایت با عنوان شکوه بصیرت در سینما آزادی در سالروز تجدید پیمان امت با ولایت با حضور همه ی آحاد مردم ولایتمدار لارستان برگزار…

ویژه برنامه روز میثاق امت با ولایت با عنوان شکوه بصیرت در سینما آزادی در سالروز تجدید پیمان امت با ولایت با حضور همه ی آحاد مردم ولایتمدار لارستان برگزار گردید.

 در این ویژه برنامه که در اولین ساعات شروع مراسم با کمبود جا روبرو شد جانبازان و ایثارگران نبرد هشت سال دفاع مقدس با در دست داشتن پارچه نوشته های مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر فتنه گران در سالروز میثاق امت با ولایت و روزی که جوانان این مرزو بوم در نبرد هشت ماهه ی خود سربلند و پیروز از آن بیرون آمده بودند وارد سالن سینما آزادی می شدند.

امیر جاهدی فرمانده سپاه لارستان در ابتدای مراسم با اشاره به یوم الله نهم دی ماه و حماسه ی حضور مردم بصیر ایران اسلامی گفت: مردم لارستان همواره با موقعیت شناسی در پشتیبانی از ولایت فقیه پیشگام بوده اند.

سرود حماسی ای ایران و مرگ بر آمریکای پایگاه شهید فانی در ویژه برنامه ی شکوه بصیرت همراه با تکبیرهای جمعیت و شعارهای مرگ بر آمریکا و شعر خوانی هماهنگ جمعیت در سالن سینما آزادی شکوه خاصی را رقم زده بود.

حضور مادران شهدا با تصاویر فرزندانشان و تحویل دادن بیرق بصیرت به یکی از بسیجیان اشک تمامی جمعیت را در آورد.

در ادامه برنامه کامران غضنفری نویسنده ی کتاب راز قطعنامه در خصوص پیچیدگی های فتنه ی سال ۸۸ به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: آنان که جام زهر را به خود امام دادند خواستند در سال ۱۳۸۸ جام زهر را به رهبری بدهند و قصد انها زدن ریشه ی نظام یعنی رهبری در فتنه ی ۸۸ بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص فتنه ی ۸۸ در خصوص عدم شناخته شدن ابعاد پیچیده ی فتنه ی سال ۸۸ بیان داشت: هنوز زمینه هایی وجود دارد چون دشمن محاسبات دقیقی را انجام داده است.

وی گفت : در این فتنه افرادی بنا داشتند نظام را تغییر بدهند و این برنامه ریزی از دو دهه قبل برنامه ریزی شده بود.

غضنفری با اشاره به روی دادن صلح امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: جایی که مردم آگاهی و تحلیل سیاسی درستی را نداشته باشند به بعضی از مسائل بعضی خواص مجالی پیدا می نمایند برای توطئه ریزی و ایجاد فتنه.

این استاد دانشگاه گفت: افرادی را که این فتنه را هدایت می کردند سابقه ی ۲۰ ساله را دارند و بعضی درصددند وقایع سال ۸۸ را درگیری های شخصی قلمداد نمایند اما آنهایی که آمدند وسط صحنه  از حزب مشارکت، سازمان مجاهدین و بعضی روحانیون مبارز، بهائیت و گروه های ملی مذهبی و برخی از حذب کارگزارن حضور فعالی را داشتند.

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین