سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 32

جعفرپور:سفر فوتبالیست های متخلف خلاف قانون بود

جمشید جعفرپور، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده کمیسیون مذکور در کمیسیون اصل ۹۰ در زمان بررسی پرونده کارتهای پایان خدمت جعلی  با بیان این که امروز درباره خروج از کشور…

جمشید جعفرپور، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده کمیسیون مذکور در کمیسیون اصل ۹۰ در زمان بررسی پرونده کارتهای پایان خدمت جعلی  با بیان این که امروز درباره خروج از کشور سه تن از بازیکنان فوتبال متخلف در

زمینه جعل اسناد جهت دریافت کارت پایان خدمت سربازی انتقادهای فراوانی شده است، گفت: چند تن از اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و تذکر دادند.
 
نماینده مردم لارستان؛ خنچ و گراش  در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: وقتی کسی مرتکب عمل خلاف قانون شده است باید روال قانونی قرار مجرمیت خود را طی کند و نباید چیزی مانع از اجرای آن شود. وی افزود: علیرغم اینکه سه بازیکن فوتبال کشور مرتکب عمل غیرقانونی شده اند به خارج از کشور سفر می کنند و همچنان در مجامع ورزشی حضور دارند که این امر خلاف قانون است.

جعفرپور ادامه داد: قانون باید برای همه به صورت یکسان اجرا شود و تنها برای افراد ضعیف نیست. عضو کمیسیون فرهنگی و عضو غیرثابت کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه ورزش و فوتبال ملی کشور مهم است اما نباید مانع از اجرای قانون شود و دیگران نیز نباید به این بی قانونی دامن بزنند.و انتظار می رود ستاد کل نیروهای مسلح این جعل سند مهم را با شدت و دقت بیش تری مورد پیگیری قرار دهد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین