سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 10

فرماندار جدید لارستان را بهتر بشناسیم

بالاخره پس از کش و قوس های مختلف فرماندار جدید لارستان در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان معرفی شد و فعالیت خویش را آغاز نمود. بد نیست تاریخچه ای…

بالاخره پس از کش و قوس های مختلف فرماندار جدید لارستان در جلسه شورای اداری با حضور مسئولان معرفی شد و فعالیت خویش را آغاز نمود. بد نیست تاریخچه ای مختصر از فعالیت های سرپرست جدید فرمانداری ویژه لارستان جناب جلیل حسنی را با هم مرور کنیم.

 جلیل حسنی متولد ۱۳۴۶ ، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و اهل ممسنی می باشد(+).

وی  از بدو اشتغال تاکنون در پست های مختلفی مانند مدیرکل اداری و مالی، مدیریت ارزشیابی و بازرسی، مدیرکل سیاسی و انتظامی و دبیر شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کهکیلویه و بویراحمد، معاونت فرمانداری بویراحمد همچنین سرپرستی فرمانداری بویراحمد در دولت های سازندگی و اصلاحات و همچنین مدیرکل سیاسی و انتخابات استان فوق در دولت تدبیر و امید حضور داشته است.

وی از نیروهایی است که نگرش به سمت طیف اصلاحات داشته و در شورای مرکزی انجمن اسلامی و دفتر تحکیم وحدت(در سال های دهه ۶۰) نیز عضویت و فعالیت داشته است.(+)

حسنی از سال ۷۰ و در زمان معاونت مهندس افشانی(استاندار فعلی فارس) در استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سوی مهندس صوفی استاندار وقت استان به عنوان مدیرکل اداری مالی فعالیت خود را آغاز نمود.(+)

حسنی ۵۰ ساله در ۷ آبان ۹۲ از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شد. وی که از حامیان لیست امید و از نیروهای اصلاح طلب در استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است در ۲۶ اردیبهشت ۹۵ جای خود را به سید کرامت الله کریمی در مدیرکل سیاسی استانداری این استان داد.(+)

وی در ۱۱ شهریور ۹۵ نیز با حکم مهندس افشانی استاندار فارس به سمت سرپرستی فرمانداری ویژه لارستان منصوب شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین