شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

معاون سابق شهردار خور؛ شهردار میناب شد.

با انتخاب و معرفی شورای اسلامی شهر میناب و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان شهردار جدید میناب معرفی شد.  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان در آئین معرفی شهردار…

با انتخاب و معرفی شورای اسلامی شهر میناب و طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان شهردار جدید میناب معرفی شد.  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان در آئین معرفی شهردار جدید میناب  تامین

منابع مالی و درآمدهای پایدار برای شهر را از وظایف شهرداران ذکر کرد و افزود: مدیریت شهری با همکاری اعضای شورای شهر هم باید از جنس نرم باشد و هم در حوزه سخت‌افزاری فعال باشد. بابک تراکمه  نقش مشارکت مردم در کنار برنامه‌محوری را از امور مهم در اداره شهر دانست و با بیان این مطلب که شهرداری فضایی با محدودیت منابع است، ادامه داد: حرکت در شهرداری باید هدف‌مند و بر اساس برنامه باشد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان یادآور شد: شهرداری بندرعباس دارای درجه ۱۰ و بعد از آن شهرداری میناب با درجه هشت به عنوان دومین شهرداری در استان است که باید بهترین فضای عمرانی را در این شهر به وجود آورد.

در این نشست طی حکمی از سوی استاندار هرمزگان محمد داشی‌جان به عنوان شهردار جدید شهر میناب معرفی شد. در کارنامه داشی‌جان مسئولیت‌ شهرداری بندرکنگ، فعالیت در شهرداری خور لار(معاون اجرایی شهرداری خور) و مشاور فرمانداری بندرلنگه دیده می‌شود.

عکس: میناب انلاین

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین