شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تاسیس جامعةالقرآن الکریم در لارستان مورد بررسی قرار گرفت

 مدیر مؤسسه جامعةالقرآن الكریم و اهل بیت(ع) كشور در دیدار با فعالان قرآنی لارستان با تأكید بر اینكه نخبگان قرآنی باید برای حضور فعال و پر رنگ در جامعه تلاش…

 مدیر مؤسسه جامعةالقرآن الكریم و اهل بیت(ع) كشور در دیدار با فعالان قرآنی لارستان با تأكید بر اینكه نخبگان قرآنی باید برای حضور فعال و پر رنگ در جامعه تلاش كنند، گفت: نخبگان قرآنی باید برای مأنوس کردن مردم با قرآن کریم تلاش کنند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا و روابط عمومی تبلیغات اسلامی فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی طباطبایی، مدیر مؤسسه  جامعةالقرآن‌الکریم و اهل‌ بیت(ع) در مراسم دیدار با فعالان قرآنی لارستان گفت: تلاش ما باید در این راستا باشد که انسجام و هم‌افزایی بیشتری میان مؤسسات فعال در شهرستان لارستان و استان فارس به وجود آید.

وی با تأكید بر لزوم داشتن اخلاص در انجام امورات مختلف گفت: ما در جامعةالقرآن با وجود مشکلات فراوان اعم از کمبود فضا و امکانات و بودجه هیچ‌گاه متوقف نشدیم و با توکل به خدا کار را آغاز کردیم.

 طباطبایی از وجود موسسات قرآنی متعدد در لارستان اظهار خورسندی کرد و خواستار تداوم و رونق بیشتر در زمینه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان شد.

این استاد قرآن كریم با تأكید بر اینكه نخبگان قرآنی باید برای حضور فعال و پر رنگ در جامعه، خود و توانایی‌های خود را بیان کنند، گفت: نخبگان قرآنی باید همواره در صحنه باشند و برای مأنوس کردن مردم با قرآن کریم تلاش و کوشش کنند.

یادآور می‌شود، این مراسم با هدف هم‌اندیشی و بررسی تأسیس شعبه‌ای از جامعةالقرآن الکریم درلارستان برگزار شد كه در آن مسئولان ادارات و نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی اداره اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۷:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین