شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

سرقت 13 کیلو طلا توسط راهزنان مسلح در محور لار-جهرم

«خبرجنوب» نوشت: پلیس در تعقیب دزدان مسلحی است که پس از تهدید دو مرد طلاساز، کیف پر از طلای آنها به ارزش دو میلیارد تومان را به سرقت برده اند….

«خبرجنوب» نوشت: پلیس در تعقیب دزدان مسلحی است که پس از تهدید دو مرد طلاساز، کیف پر از طلای آنها به ارزش دو میلیارد تومان را به سرقت برده اند. اين سرقت ۱۳ مردادماه رخ داد و در جريان آن دو جوان سارق با زيرنظر گرفتن مردان طلاساز، كيفشان را كه حاوي چند كيلو طلا بود دزديدند. مالباختگان كه پس از اين ماجرا سراسيمه به كلانتري جهرم رفته بودند در تشريح نحوه سرقت گفتند: چند روز قبل برای خرید طلاهای دست دوم و طلاهای ریز به سمت لارستان رفته بودیم. کار ما خرید و فروش طلا به صورت کیفی بود. پس از خرید به اصفهان رفته و آنجا طلاها را آب کرده و طلاهای جدید می ساختیم.

یکی از مالباختگان گفت: قصد داشتیم طلاها را پس از خريد به اصفهان ببریم تا آنها را آب كنیم و جواهرات جديد بسازیم. در طول مدتي كه در بازار بودیم و طلا ميخريدیم، آنها را طوري داخل كيف كهنه و قديمي كه همراهمان بود ميگذاشتیم كه به تصور خودمان حتي اگر كيف را كنار خيابان ميگذاشتیم، به خاطر كهنگي آن كسي به كيف توجه نميكرد غافل از اينكه در همه اين مدت فردي مراقبمان بوده و همه حركاتمان را زيرنظر داشت.

مالباخته ادامه داد: ما كه تصور ميكردیم همه نكات ايمني را رعايت كردهایم، پس از خريد به خيابان رفته و ساعتی بعد لار را ترک کرده و با خودرو پژو خود به سمت اصفهان حرکت کردیم. حوالی جهرم بود که یک خودرو جلوی ما را گرفت و دو نفر با تهدید اسلحه شروع به كتك زدن ما كردند. آنها سپس كيف دستي حاوي ۱۰ الي ۱۳ كيلو طلا و جواهراتمان را به ارزش دو میلیارد تومان دزديدند و فرار كردند.

با شكايت اين مردان، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان شروع شد. كارآگاهان با توجه به نوع سرقت اطمينان يافتند كه دزدان از قبل مردان طلافروش را زيرنظر داشته و از وجود طلا در داخل كيف خبر داشته اند.

اين يعني زماني كه آنها در بازار سرگرم خريد طلا بوده اند، يكي از اعضاي باند(زاغزن باند) آنها را تعقيب ميكرده است.با توجه به حسایست موضوع پرونده ای در خصوص سرقت مسلحانه از این دو طلاساز تشکیل و دستورات لازم از سوی بازپرس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه جاده ای آغاز شده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین