سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در کوره چه گفت؟

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان گفت:یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان است. مسعود راسخی در جمع مردم روستای کوره ضمن…

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان گفت:یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان است. مسعود راسخی در جمع مردم روستای کوره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، خاصه شهیدان سرافراز و والا مقام رجائی و باهنر از تلاش تمامی مسئولین تقدیر و تشکر کرد و افزود: هفته دولت یکی از مهم‌ترین محورها و مناسبت‌ها برای پیوند مردم با دولت است.

وی بر معرفی عملکرد ادارات شهرستان و بخش به مردم تاکید کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا افکار عمومی در همه حال از تلاش‌ مسئولین خدمتگزار دولت تدبیر و امید اطلاع حاصل نمایند.

وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید پیمان مدیران با آرمان های امام راحل و شهیدان دولت رجایی و باهنر است.

راسخی ادامه داد:هفته دولت هفته تجدید پیوند و نمادی از وحدت مردم و مسئولین است چرا که مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرائی،بیش از پیش، به این نظام وانقلاب امیدوارتر می شوند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مسعود راسخی با بیان اینکه این هفته بهترین فرصت برای ارائه خدمات و دست آوردهای یکساله دولت تدبیر و امید است؛خاطر نشان کرد:در این هفته،دولت عملکرد خود را به مردم عرضه ودر رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها،از همه کمک می جوید.

راسخی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و درمان است که الحمداله مردم در اين حوزه خدمات ارزشمندی را حس کرده اند و بايد براي همگان معرفي شود.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان ادامه گفت: در این طرح علاوه برکاهش چشمگیر هزینه های درمانی بیماران، شاهد افزایش خدمات به بیماران نیز بوده ایم.

راسخی با اشاره به اینکه امسال طرح و پرو ژه های زیادی در منطقه لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شده است، افزود: امسال در هفته دولت در زمینه افتتاح پروژه ها، بخش اوز نسبت به پارسال از رشد ۵۸ در صدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه اولویت کاری مسئولین در مناطق محروم باید بیشتر باشد، افزود:رسیدگی به مناطق محروم در اولویت کاری ماست و این فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم بایستی در تمامی ادارات نهادینه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در پایان اظهار داشت:وقتی به روستاهای مناطق لارستان مراجعه می‌کنیم، از اینکه خیرین هم پا به پای دولت حرکت می کنند ابراز خوشحالی می‌کنیم؛ و این وظیفه ما را دو چندان می کند که از ظرفیت‌ها و منابع مناطق محروم استفاده کرد و آنها را از نظر اقتصادی رشد داد و زمینه توسعه پایدار منطقه را فراهم کرد و سطح رفاه زندگی آنان را افزایش داد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سرپرست فرمانداری ویژه لارستان در کوره چه گفت؟”

  1. ناشناس گفت:

    کوره یا کورده؟؟؟؟؟؟؟؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین