سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نشست مشترک نماینده مردم و فرماندار آینده لارستان

نشست مشترک نماینده مردم و فرماندار آینده شهرستان لارستان به زودی صورت خواهد گرفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، طی روزهای آتی نشست…

نشست مشترک نماینده مردم و فرماندار آینده شهرستان لارستان به زودی صورت خواهد گرفت. به گزارش میلادلارستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم، طی روزهای آتی نشست مشترک بین دکتر جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و نفر معرفی شده از سوی استاندار فارس جهت تصدی سکان فرمانداری ویژه لارستان برگزار خواهد شد. در اینباره نماینده مردم طی مطلبی بیان داشته:

بسمه تعالی

بدون شک بخش عمده ای از توسعه و پیشرفت و تامین منافع هر شهرستان در گرو جو تفاهم ،همراهی و هماهنگی بین دو عنصر اصلی یعنی نماینده مردم و فرماندار می باشد و تاخیر در معرفی فرماندار لارستان نیز ناشی از توجه نماینده نسبت به این شرط ضروری بوده است .

درهمین راستا و پس از جمعبندی نشست هماهنگی که بین نماینده و کاندیدای معرفی شده از سوی استاندار محترم برای فرمانداری لارستان صورت خواهد گرفت، نتیجه به اطلاع مردم شریف لارستان خواهد رسید. بدون شک با استمداد از الطاف الهی و هماهنگی همه نیروهای مخلص ودلسوز برای نظام و مردم، می توان شاهد رفع محرومیتها وحل مشکلات بود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین