جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

وحدت را در دانش آموزان لارستانی ببینید+تصویر

در ایام فرخنده مولود پرسرور پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) وحضرت امام جعفر صادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت، دانش آموزان شیعه و سنی دبستانهای حومه لار درجشن باشکوه وحدت شرکت…

در ایام فرخنده مولود پرسرور پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) وحضرت امام جعفر صادق(ع) و بزرگداشت هفته وحدت، دانش آموزان شیعه و سنی دبستانهای حومه لار درجشن باشکوه وحدت شرکت نمودند. دراین جشن شاد که به همت کانون های دانش آموزی شهدا (پسران) و عدالت

(دختران) در محل کانون برگزار گردید دانش آموزان شیعه و سنی از دبستانهای خور، لطیفی، براک و بائن حضور داشتند و برنامه های شاد و متنوعی توسط تعدای از دانش آموزان و هنرمندان این دو کانون به اجرا درآمد.
 دراین مراسم، دانش امام جمعه خور و فیاض پور مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی کوتاه ضمن تبریک این هفته بزرگ برتداوم این وحدت زیبا درمنطقه لارستان تاکید نمودند. درپایان مراسم دانش آموزان شیعه و سنی دست در دست هم گذاشته و سرود وحدت راخواندند.
به گزارش میلادلارستان و به نقل از روایط عمومی مدیریت آموزش و پرورش لارستان نظیر این مراسم درسطح بسیاری از مدارس لارستان برگزار گردیده و خود دانش آموزان در برنامه ریزی و اجرای آنها نقش فعال داشته اند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین