جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در شورای اداری بیان داشت:

مسؤلیت طعمه‌ای نیست که فردی بر سر سفره آن بنشیند و به یغما ببرد

میلادلارستان: نماینده مزدم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری لارستان که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان لارستان با حضور…

میلادلارستان: نماینده مزدم لارستان خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری لارستان که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان لارستان با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار فارس در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی، مسؤولیت یک فرصت و امانت است که نصیب هر‌کس نمی‌شود و از طرفی برای همیشه نیست.

به گزارش میلادلارستان وی بابیان اینکه مسؤولیت طعمه‌ای نیست که فردی بر سر سفره آن بنشیند و به یغما ببرد، افزود: هدف از قبول مسؤولیت‌ها باید خدمت به مردم باشد و همگی ما باید بدانیم آیندگان هستند که بر عملکرد ما قضاوت می‌کنند. نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فعالیت کردن در این ادوار با توجه به مشکلات متعدد کاری بس دشوار است، تصریح کرد: انجام صحیح مسؤولیت‌ها باعث جلب اعتماد عمومی و به‌تبع آن افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود.

جعفرپور در پایان از تلاش‌های علی‌اکبر نجیب‌زاده فرماندار پیشین لارستان و فرماندار مرودشت تقدیر و برای جلیل حسنی سرپرست فرمانداری ویژه لارستان آرزوی موفقیت کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین