چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14
نجیب زاده در جلسه شورای اداری لارستان اظها داشت:

پیشرفت پروژه محور لار ـ بستک راضی‌کننده نیست

فرماندار مرودشت با ابراز خرسندی از آغاز بهسازی و افزایش باند پروژه محور لار ـ بستک بعد از ۳۰ سال، گفت: بااین‌وجود میزان پیشرفت این پروژه به‌هیچ‌عنوان راضی‌کننده نیست. به…

فرماندار مرودشت با ابراز خرسندی از آغاز بهسازی و افزایش باند پروژه محور لار ـ بستک بعد از ۳۰ سال، گفت: بااین‌وجود میزان پیشرفت این پروژه به‌هیچ‌عنوان راضی‌کننده نیست. به گزارش میلادلارستان؛ علی‌اکبر نجیب‌زاده در جلسه شورای اداری لارستان که به مناسبت تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید لارستان با حضور معاون امنیتی سیاسی استاندار فارس در سالن شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد، اظهار داشت: برای انجام موفق کارها نیاز به همکاری روحانیون، خیران، مسؤولان ادارات و اقشار مختلف جامعه است.

فرماندار پیشین لارستان با برشمردن گوشه‌ای از فعالیت‌های دو سال و شش‌ماهه خود در این شهرستان، افزود: در دولت پیشین در بحث راه، فقط پنج کیلومتر بزرگراه به ارزش ۱۹ میلیارد تومان احداث شد درحالی‌که در دولت تدبیر و امید ۵۰ کیلومتر بزرگراه با اعتباری ۴۵ میلیارد تومانی ساخته‌شده و ۵۱ کیلومتر بزرگراه نیز در دست احداث است.

وی بابیان اینکه در زمینه راه با استناد به آمار و ارقام، شهرستان لارستان بسیار عقب‌مانده است، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید ۶۵ کیلومتر راه اصلی احداث‌شده و ۹۶ کیلومتر نیز در دست اجراست. نجیب‌زاده با ابراز خرسندی از آغاز بهسازی و افزایش باند پروژه محور لار ـ بستک بعد از ۳۰ سال، خاطرنشان کرد: با این ‌وجود میزان پیشرفت این پروژه به‌هیچ‌عنوان راضی‌کننده نیست. وی با اشاره به اینکه از سال ۸۹ تا ۹۱ مبلغی بالغ‌بر یک میلیارد تومان به فرودگاه لارستان اختصاص یافت، ادامه داد: در دولت تدبیر و امید ۲۵ میلیارد تومان بودجه تخصیص ‌یافته است.

فرماندار پیشین لارستان بابیان اینکه احداث ساختمان گمرک لارستان از مصوبات نخستین دوره سفر ریاست جمهوری دولت گذشته بوده است، افزود: در دولت‌های نهم و دهم درمجموع ۷۰۰ میلیون تومان برای این پروژه در نظر گرفته ‌شده بود درحالی‌که در این دولت یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص ‌یافته است. وی با اشاره به اینکه تا چند سال پیش در نوسانات برق در بخش‌های بنارویه و اوز مشکلات بسیاری وجود داشت، گفت: در طول سه سال دولت تدبیر و امید بیش از ۳۶ میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری صورت گرفت.

نجیب‌زاده همچنین درباره اقدامات انجام‌شده در زمینه‌های گازرسانی، ایجاد مرکز آموزش عالی، راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری، شهرک‌های صنعتی، هلال‌احمر، ایجاد نمایندگی وزارت امور خارجه، دانشکده علوم پزشکی و غیره نکاتی را مطرح کرد.

وی در پایان با تأکید بر حفظ وحدت همه‌جانبه در لارستان برای جلیل حسنی فرماندار جدید لارستان آرزوی موفقیت کرد

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۸:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین