یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

واکنش جعفرپور به سخنان اخیر فرماندار لارستان+تصویر نامه

میلاد لارستان: دفتر جمشید جعفرپور یک روز پس از سخنرانی فرماندار لارستان در مراسم روز معلم به سخنان وی عکس العمل نشان داد.

دفتر جمشید جعفرپور  یک روز پس از سخنرانی فرماندار لارستان در مراسم روز معلم به سخنان وی عکس العمل نشان داد.

به گزارش میلاد لارستان در این بيانيه آمده است:

jafarpour larestan 02

jafarpour larestan 01

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۶:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

6 Responses to “واکنش جعفرپور به سخنان اخیر فرماندار لارستان+تصویر نامه”

  1. ناشناس گفت:

    این یک واقعیت است که اصلاحطلبی و امید در لارستان بزرگ با اختلافی معنا دار از اصولگرایی عقب مانده اند. این را بپذیریم و با سخنان غیر کارشناسی وحدت و امید مردم را از بین نبریم.

  2. ناشناس گفت:

    من میخوام بدونم مظفری در چه مقامیه که جواب فرماندار رو بده این اقایون فکر کردن واقعا خودشون رای اوردن

  3. لاری گفت:

    نگاهی. به. پراکنش. ارای. اقای. جعفر پور نشاندهنده. اینستکه. بیشترین. ارای. ایشان. از شهر. لار. وحومه. ان است. واز. ۵بخش. دیگر. لارستان. و۲. شهرستان. خنج. وگراش. رای. چندانی. ندارند. اینستکه. فر. ماندگار. می. گویند. مردم. منطقه. همه. طرفدار. اصولگرایان. نیستند. وتا. اندازه. ای. درست. است. ولی تحریک. احساسات. مردم. لار. برای. مقابله. با. نماینده. شهر. مجاور. باعث. ریزش. همه. اهالی. لار. وحومه. به. نفع. جعفر. پور. شد. خلاصه. کلام. اینست وگرنه. اکثریت. مردم. فارس. در این. دوره. بر. خلاف. نظر. اصولگرایان. رای. دادند. اینشاالاه. که. در مجلس. اینده. کارهای. مربوط. به. لارستان. با. مشکل. مواجه. نشود.

  4. مهدی محمدی گفت:

    با سلام خدمت دکتر جعفر پور.مردم لارستان بزرگ به علت وجود با برکت عالم فرزانه حضرت ایت الله العظمی حاج سید عبدالعلی آیت اللهی در منطقه خود همیشه به مساءل کشور اگاهی داشته و پیرو این بیت معظم بوده اند.شکی نیست که پیروزی شما در هر دو دوره به خاطر حمایت های این بیت معظم و اطرفیان و نزدیکان این بیت صورت گرفته و شکی نیست که گرایش این بیت به سمت جناح اصلاح طلب است منتهی انتخاب شما به خاطر شایستگی های جناب عالی نسبت به بقیه رقبای انتخاباتی بوده است و قبل انتخابات سفارش این بیت به شما همراهی با دولت معظم جناب روحانی و همگامی با این دولت بوده است

  5. مهدی محمدی گفت:

    پس مردم لارستان بزرگ به خاطر افکار شما و یا نزدیکی به جبه پایداری و افکار اصول گرایی به شما رای نداده اند اولا به خاطر حمایت های بیت معظم له و اطرافیان بیت از جمله حمایت های جناب بروجردی دوم مطرح شد که همگی به یک لاری رای بدهیم که یک گراشی وارد مجلس نشود و شما منتخب این انتخاب بودید(البته من با این افکار که باعث اختلاف بین لار و گراش میشود کاملا مخالفم) سوم دست گذاشتن بر روی نقطه ی حساس مردم که باز هم بیت معظم ایت اللهی بود (جریان توهین و… که بماند برای فرصتی دگر….) بدورد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین