پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برنامه دشمن جابجایی تئوریسین انقلاب از روحانیون به روشنفکران غرب‌گراست

فرماندار ویژه لارستان گفت: برنامه دشمن اول جابجایی تئوریسین انقلاب از روحانیون به روشن فکران غرب گرا و دوم اسلامی بودن را از انقلاب گرفته و ملی گرایی را جایگزین…

فرماندار ویژه لارستان گفت: برنامه دشمن اول جابجایی تئوریسین انقلاب از روحانیون به روشن فکران غرب گرا و دوم اسلامی بودن را از انقلاب گرفته و ملی گرایی را جایگزین نماید

به گزارش میلاد لارستان داریوش دهقان  در جلسه شورای اداری لارستان که در محل سالن غدیر برگزار شد، در سخنانی با اشاره به اینکه در مقایسه انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر به مواردی می رسیم که برایمان قابل افتخار است، اظهار داشت: بسیاری از انقلاب ها در جهان بعد از گذشت مدتی مکتب و شعارهای آن تغییر پیدا کرد اما انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهار دهه با وجود همه دشمنی هایی که با ما شده از مسیر و هدف خود خارج نشده و دلیل آن مردمی بودن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم در آن زمان می دانستند برای چه می خواهند انقلاب کنند، افزود: در واقع مردم با مکتب و هدف انقلاب خود آشنایی داشتند و در ادامه با حضور امام خمینی (ره) نسخه اولیه انقلاب را به نتیجه رسانده و رهبری نمودند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه نمونه انحراف در انقلاب ها انقلاب کارگری روسیه و انقلاب کبیر فرانسه است که بعد از مدتی دوباره به حالت قبل خود بازگشت و منحرف شد، تصریح کرد: در کشور ما اگر کسی می خواهد عزیز شود باید شعارهای انقلابی بدهد و به آن عمل نماید و این افراد هستند که در چشم و در قلب مردم خواهد ماند.

نماینده عالی دولت در لارستان با تأکید بر اینکه تشریح و تدوین نسخه انقلاب اسلامی بر عهده روحانیت بوده و مردم را نسبت به انقلاب آگاه کردند، یادآور شد: با توجه به اینکه روحانیت در بین مردم مقبولیت بالایی داشته و اعلام کردند که می خواهد دستورات خدا را اجرا نمایند مردم نیز به آنها اعتماد کردند.

وی با اذعان به اینکه در واقع تئوریسین انقلاب ما روحانیت بوده و تا زمانی که این اتفاق پا برجاست در مسیر انقلاب ما انحرافی ایجاد نخواهد شد، تصریح کرد: حال ما در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن می بینیم که تلاش می شود وجهه روحانیت در بین مردم خراب شود.

این مسوول با اشاره به اینکه معنای این کار این است که دشمن نمیخواهد تئوریسین انقلاب نقش خود را بخوبی صورت دهد، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواهد حاکمیت اسلام ادامه یافته و کلام خداوند در بین مردم باشد.

دهقان با بیان اینکه برنامه دشمن اول جابجایی تئوریسین انقلاب از روحانیون به روشن فکران غرب گرا و دوم اسلامی بودن را از انقلاب گرفته و ملی گرایی را جایگزین نماید، خاطر نشان کرد: اگر این اتفاق ها بیافتد در اولین قدم اسلام از متن قانون اساسی حذف شود و در نتیجه آن ولایت فقیه از بین برود.

وی بیان کرد: اگر این اتفاق ها بیافتد تفرقه در بین قومیت ها رخ داده و تجزیه کشور رخ خواهد داد. باید مواظب باشیم تا حرمت شکنی نسبت به روحانیت صورت نگیرد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)‌‌‌ با اشاره  به اینکه، برخی از نهادهای ما‌ مولود انقلاب اسلامی هستند، گفت: نهادهایی مانند وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران بر مبنای انقلاب و افکار انقلابی ایجاد گردیدند.

دهقان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند مجموعه اطلاعات از ابتدا سالم و خالص تشکیل شد و تا کنون نیز به همین صورت باقی مانده و امتحان خود را پس داده است، اضافه کرد: رهبری تاکید دارند که اطلاعات پوسته سخت نظام است که نباید آسیب پذیر شود.

وی ادامه داد: رهبری در مورد سربازان گمنام امام زمان نیز می فرمایند که سرباز گمنام شدن علاوه بر اینکه سعادت می خواهد نیاز به دل شیر دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین