پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20
فرماندار ویژه لارستان

رهبری جامعه ما واقعا مظلوم است و وظیفه مان است جایگاه رهبری را در بین مردم بیشتر بشناسانیم

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه  دشمن بدنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است اظهار داشت: رهبری جامعه ما واقعا مظلوم است و وظیفه ماست که جایگاه رهبری را در بین…

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه  دشمن بدنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است اظهار داشت: رهبری جامعه ما واقعا مظلوم است و وظیفه ماست که جایگاه رهبری را در بین مردم بیشتر بشناسانیم

به گزارش میلادلارستان داریوش دهقان در جلسه شورای اداری روز گذشته لارستان با بیان اینکه مکتب، رهبری و مردم سه ضلع یک کشور برای تشکیل حکومت اسلامی هستند بیان داشت: موارد مختلفی در طول تاریخ وجود دارد که بدلیل نبود یکی از این اضلاع حکومت اسلامی شکل نگرفت‌. دشمن انقلاب ما برنامه دارد که به هر سه ضلع در کشور آسیب برساند زیرا کشور ما در هر سه ضلع قدرتمند است. باید مواظب باشیم تا آسیب دشمن به این اضلاع نرسد.

فرماندار ویژه لارستان با ذکر این نکته که مکتب ما مکتب اسلام است و امپراطور رسانه ای جهان به دنبال این است که جابجایی در مکتب رخ دهد تا انحراف مورد نظر آنها در کشور صورت گیرد ادامه داد:  دشمن بدنبال این است که جایگاه روحانیت که تئوریسین انقلاب ماست را با مشکل روبرو کرده و روحانیت را حذف نماید.

دهقان افزود: اگر قوانین اسلامی در کشور اجرا نشود در واقع از انقلاب ما دیگر چیزی باقی نخواهد ماند چرا که دشمن برنامه ریزی دارد مکتب را با امپراطوری رسانه ای خود یا حذف نماید که نتیجه آن بی هویتی خواهد بود یا با نظام مد نظر خود جابجا نماید.

وی بیان داشت: دشمن میخواهد مردم را از نظام جدا نماید و اولین حربه آنها این است که مردم را نسبت به عملکرد مسئولین بدبین نماید. اگر این اتفاق بیافتد خودبخود مردم نسبت به نظام و انقلاب و اسلام بدبین خواهند شد.

این مقام مسئول با ذکر این نکته که عملکرد مسئولین به نظام و انقلاب باز میگردد افرود: پس باید مسئولین مواظب رفتار خود باشند چرا که عملکرد بد با مردم می تواند موجب شود تا مردم به نظام و انقلاب و رهبری ناسزا بگویند.

فرماندار ویژه لارستان  بیان داشت: دشمن بدنبال پمپاژ ناامیدی در بین مردم است اما مسئولین باید امید را در مردم تقویت نمایند و فلسفه وجودی مسئول شدن امیدوار کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است تا پایه های انقلاب مستحکم تر شود.

دهقان ادامه داد: رهبری جامعه ما واقعا مظلوم است و وظیفه ماست که جایگاه رهبری را در بین مردم بیشتر بشناسانیم. سخنان مختلفی در مورد عظمت و مقام رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(ره) از دیدگاه بزرگان و مقام های مختلف جهانی بیان شده که باید به حضور ایشان افتخار کرد.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه حتی برخی نظریه پردازان علوم سیاسی در آمریکا در مورد سخنرانی ها و صحبت های رهبر انقلاب تحلیل می نویسند افزود: باید مواظب رفتار خود باشیم تا رفتار بد ما باعث نشود جایگاه رهبری دچار خدشه شود. پس سعی کنیم حداقل بخاطر مظلومیت این سید بزرگوار و این رهبر مقتدر که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است تلاش های خود را چند برابر گردانیم.

وی در پایان با ذکر این نکته که راهکار اینکه رهبری، مکتب و مردم قدرتمندتر شوند این است که جهاد تبیین بصورت عملی و زبانی انجام شود افزود: باید داشته های انقلاب بیان شود زیرا دشمن بدنبال این است که جوانان فرهنگ و گذشته خود را متوجه نشوند تا بتواند براحتی بر روی جوانان ما تاثیر بگذارد. باید با جهاد تبیین مردم را برای انقلاب و نظام نگهداریم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین