شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان خبر داد

لارستان؛ میزبان مسابقات کشوری و تیم ملی بدمینتون ناشنوایان

میلاد لارستان: رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از میزبانی این شهرستان از مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور و همچنین اعضای تیم ملی این رشته خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از میزبانی این شهرستان از مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور و همچنین اعضای تیم ملی این رشته خبر داد.

محمدحسن طیبی زاده در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه این شهرستان در روزهای پایانی شهریور و اوایل مهرماه میزبان مسابقات قهرمانی بدمینتون ناشنوایان کشور و همچنین اعضای تیم ملی این رشته خواهد بود، اظهار داشت: میزبانی از این مسابقات می تواند در پیشرفت بدمینتون لارستان موثر باشد.

وی با بیان اینکه در کنار این مسابقات بدمینتون بازان تیم ملی در لارستان اردوی سه روزه خواهند داشت، افزود: این مسابقات و اردو به منظور آمادگی و اعزام تیم ملی به مسابقات المپیک تابستانه ۲۰۱۷ ترکیه برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه این مسابقات در دو رده آقایان و بانوان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مسابقات بخش آقایان از ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه به مدت سه روز و با حضور ۲۵ ورزشکار از استانهای مختلف کشور در سالن شهدا شهر لار برگزار می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: مسابقات بخش بانوان نیز از ۴ تا ۶ مهرماه و با حضور ۳۰ ورزشکار از سراسر کشور در سالن مجموعه ورزشی شهدا شهر لار برگزار خواهد شد.

طیبی زاده با بیان اینکه این اردو و مسابقات به دعوت هیئت بدمینتون و اداره ورزش و جوانان لارستان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: یکی از اهداف این میزبانی، توجه به بحث ناشنوایان و حمایت از تیم ملی است.

وی با اشاره به اینکه هیئت بدمینتون لارستان از هیئت رشته های ورزشی فعال در این شهرستان است و بیش از ۱۰۰ بدمینتون باز زن و مرد در این رشته فعالیت دارند، گفت: مسعود محسن پور از ورزشکاران لارستانی عضو تیم ملی بدمینتون ناشنوایان کشور است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین