چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

دانشجوی دانشگاه دولتی لارستان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دوم شد

محمد هادی اسماعیل بیگ دانشجوی رشته مهندسی شهرسازی مجتمع آموزش عالی دولتی لارستان، مقام دوم در رشته نماهنگ بخش هنری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی را کسب کرد. به…

محمد هادی اسماعیل بیگ دانشجوی رشته مهندسی شهرسازی مجتمع آموزش عالی دولتی لارستان، مقام دوم در رشته نماهنگ بخش هنری جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویی را کسب کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا در این جشنواره که ۱۷ تا۱۹ شهریورماه به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، محمد هادی اسماعیل بیگ در بخش نماهنگ قرآنی و سمانه شیعه زاده در بخش آشنایی با سیره معصومین از این مجتمع حضور داشتند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه در این باره گفت: این جشنواره که با هدف تحکیم وحدت و انسجام دانشجویان سراسر کشور برپا شده بود، شاهد حضور ۱۲ قاری بین المللی، گروه تواشیح الغدیر و مقامات بلند پایه فرهنگی وزارت علوم بود. وی اضافه کرد: در این جشنواره ۴۰۰ مهمان، ۳۶۱ دانشجو در دو بخش برادران و خواهران حضور داشتند.  شرکت کنندگان این جشنواره ۳۲۵ اثر شفاهی، ۸۸ اثر پژوهشی، ۸۱ اثر ادبی، ۱۴۳ اثر هنری و ۳۷ اثر در بخش فناوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین