جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

رقابت 400 نفر در مسابقات قرآنی جویم

افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت،نماز در بخش جویم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان بخش جویم آغاز گردید. به گزارش میلادلارستان، مراسم افتتاحییه سی…

افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت،نماز در بخش جویم سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان بخش جویم آغاز گردید.


به گزارش میلادلارستان، مراسم افتتاحییه سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان بخش جویم با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولین ادارات بخش، فرهنگیان،داوران و دانش آموزان، در هنرستان تلاش شهر جویم برگزار شد.

حسین زمانی ریاست آموزش و پرورش منطقه جویم ضمن تبریک دهه مبارک فجر، یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادی را تربیت اعتقادی دانش آموزان برشمرد و در ادامه از همکاری خوب مدیریت هنرستان تلاش و کارکنان آن به جهت میزبانی مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

سپس حجة الاسلام احمدی امام جمعه شهر جویم نیز با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت: اینگونه برنامه ها در ایام فرخنده پیروزی انقلاب،یک کار خوب فرهنگی است و همه شما مستحضرید که پیش از انقلاب به تعداد انگشتان دست هم قاری و حتی حافظ قرآن نداشتیم اما طی سالهای اخیر با توجه به موسسات و نهادهای قرآنی ده ها هزار نفر به حفظ قرآن روی آورده که واقعا از برکت انقلاب بوده و هست و امیدواریم روز به روز بر تعداد این قرآن آموزان افزوده گردد.

لازم به ذکر است این مسابقات طی دو روز در محل هنرستان تلاش جویم و مدارس صدیقه کبری و هاشمی روستای بلغان در ۱۰ رشته با حضور ۲۰ داور برگزار می گردد و نفرات برتر به مرحله مقدماتی استانی در شهرستان زرین دشت راه خواهند یافت.

در این دوره از مسابقات ۲۰۰ خواهر و ۲۰۰ برادر در ۱۰ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۷:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین