جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن به همت کانون «شهید شاکری» لارستان برگزار می‌شود

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری هفتمین دوره غیرحضوری حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان توسط کانون «شهید…

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس از برگزاری هفتمین دوره غیرحضوری حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان توسط کانون «شهید شاکری» لارستان خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» با اشاره به تاریخچه برگزاری کلاس‌های قرآن و مسابقات کانون فرهنگی هنری «شهید شاکری» و کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید «شاکری لارستان» و کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» از دهه ۷۰ با انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان مطرح بوده و به برگزاری جلسات قرآن و طرح‌هایی مانند «حی علی‌الصلاه» و محافل و مسابقات گوناگون قرآنی و فرهنگی مبادرت کرده است.

به گزارش مبلادلارستان به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانونهای مساجد جنوب فارس وی با بیان اینکه کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» از سال ۹۳ اقدام به برگزاری طرح غیرحضوری و رایگان حفظ آیات موضوعی قرآن کرده است، افزود: امسال هفتمین دوره غیرحضوری و رایگان حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم با محوریت سوره‌های «رعد»، «ابراهيم» و «حجر» ویژه خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به همراه گواهینامه اعطا می‌شود، به خانواده‌هایی که با حداقل سه عضو شرکت کنند نیز هدیه ویژه تعلق خواهد گرفت. اخوت با بیان اینکه از نکات جالب توجه این طرح؛ مجازی، غیرحضوری و رایگان بودن آن است، تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پایبندی به شعار «در خانه بمانیم»، این روش از محاسن ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس و اداره تبلیغات اسلامی لارستان، کانون فرهنگی هنری «شهید اسماعیل شاکری» لارستان و کانون قرآن «شهید نصیری‌لاری» را برای برگزاری هفتمین دوره این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس یادآور شد: در دوره‌های گذشته حدود سه هزار نفر از سراسر کشور در مسابقات حفظ آیات موضوعی قرآن کریم در لارستان شرکت کرده‌اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین