چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

«شیار ۱۴۳» در تالار وحدت لارستان اکران می‌شود

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دبیرخانه شانزدهمین دوره ی جشنواره جوانه های انتظار، دانش آموزان مدرسه شهید بهشتی «تیزهوشان» لارستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری خاتم الاوصیا اقدام…

«شیار ۱۴۳» در تالار وحدت لارستان اکران می‌شودبه گزارش میلاد لارستان به نقل از دبیرخانه شانزدهمین دوره ی جشنواره جوانه های انتظار، دانش آموزان مدرسه شهید بهشتی «تیزهوشان» لارستان با همکاری موسسه فرهنگی هنری خاتم الاوصیا اقدام به اکران فیلم شیار ۱۴۳ می کنند.

اکران فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار یکی از آخرین برنامه های دبیرخانه جشنواره جوانه های انتظار است که بی درنگ علاوه بر این که مردم لار را با سینما آشتی می دهد، زندگی مادرانی را که سال ها منتظر فرزندانی هستند که جانشان را در راه وطن تقدیم کردند، به تصویر می کشد.

همچنین فیلم شیار ۱۴۳ با دریافت ۸ جایزه از بخش تجلی اراده ملی از سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه از بخش بین المللی فیلم مقاومت، فیلمی ماندگار در تاریخ سینما کشور می باشد که مورد استقبال کم نظیر مردم در سینماهای کل کشور قرار گرفته است.

این فیلم در تاریخ پنجشنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۳ طی ۵ سانس در محل تالار وحدت به نمایش برای عموم در می آید و همچنین از مادران شهدای مفقود الاثر لارستان تقدیر به عمل خواهد آمد.

ساعت های نمایش فیلم شیار ۱۴۳ به شرح زیر است:

سانس اول: ساعت ۸ صبح
سانس دوم: ساعت ۱۰:۳۰ صبح
سانس سوم: ساعت ۴ بعدازظهر
سانس چهارم: ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر
سانس پنجم: ساعت ۹ شب

محل فروش بلیت: سیما فیلم

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین