چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

جمع میزان بارندگی لارستان به 35 میلیمتر رسید

میلاد لارستان: جمع میزان بارندگی سال زراعی جاری لارستان به ۳۵ میلیمتر رسید. به گزارش میلاد لارستان؛ عباسی، مسئول کارشناس اداره هواشناسی لارستان در گفتگو با میلاد لارستان، اظهار کرد:…

میلاد لارستان: جمع میزان بارندگی سال زراعی جاری لارستان به ۳۵ میلیمتر رسید. به گزارش میلاد لارستان؛ عباسی، مسئول کارشناس اداره هواشناسی لارستان در گفتگو با میلاد لارستان، اظهار کرد:

در بارندگی های یکی دو روز اخیر که در سطح منطقه لارستان و جنوب کشور نازل گردیده، باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شده است.

وی افزود: از شامگاه روز یکشنبه تا عصر روز دوشنبه که بارندگی در سطح لارستان شروع به باریدن کرده است، در مرکز شهرستان ۳ میلیمتر باران باریده است که در مجموع، میزان بارندگی در شهرستان لارستان به ۳۵ میلیمتر رسید.

عباسی در خصوص سایر بخشها و روستاها نیز، گفت: براساس آمارهای ارسالی، در بخش جویم و بیرم ۱۲ و نیم میلیمتر، بنارویه ۱۴ و نیم، هرمود ۵، اوز ۱۳ و ۶ دهم، سیف آباد شهرستان خنج ۱۳ میلیمتر باران باریده است.

وی اضافه کرد: با صاف شدن هوا، میزان درجه هوا  این ساعت روز (۱۷ بعداز ظهر) نسبت به روز قبل ۳ درجه خنک تر شده است و انتظار می رود این برودت هوا در ساعات آغازین روز سه شنبه به ۳ درجه سانتی گراد برسد.

کارشناس اداره هواشناسی لارستان درباره ادامه بارش ها، تصریح کرد: بارشها بطور موقت تا پایان هفته قطع می شود و احتمال می رود در هفته آینده بارندگی در جنوب فارس رخ دهد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین