دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

جهانگرد مسلمان اتريشي در راه لار

جهانگرد مسلمان اتریشی پس از پیاده روی ۵۶۰۰ کیلومتری امروز وارد شمال استان فارس شد . هانگرد مسلمان اتریشی صبح امروز وارد شهر بهمن آباده شد و از اماکن تاریخی…

جهانگرد مسلمان اتریشی پس از پیاده روی ۵۶۰۰ کیلومتری امروز وارد شمال استان فارس شد . هانگرد مسلمان اتریشی صبح امروز وارد شهر بهمن آباده شد و از اماکن تاریخی و مذهبی این شهر بازدید کرد. وی طی سخنانی اظهار داشت: برای رسیدن به ایران از کشورهای اسلونی ، کرواسی ،

بوسنی ، مونتنگرو ، آلبانی ، مقدونیه و ترکیه عبور کرده و برای طی این مسیر روزانه ۳۰ کیلومتر پیاده روی کرده است . وی آخرین مقصد سفر خود را کشور عربستان و شهر مکه عنوان کرد و گفت : د برای رسیدن به این شهر باید ۳۴۰۰ کیلومتر دیگر پیاده روی کند .

این جهانگرد مسلمان در این مسیر از شیراز ،لارستان ، بندر لنگه ، دوبی ،ابوظبی و ریاض عبور خواهد کرد و پس از ورود به مکه و زیارت خانه خدا به اتریش برخواهد گشت .

به گزارش میلادلارستان و به نقل از واحد مرکزی خبر این جهانگرد اتریشی با بیان این که ایرانی ها مردمانی خونگرم و مهمان نواز هستند گفت : رفتار ایرانی ها با من بسیار عالی و خوب بوده و مهمان نوازی آنها وصف ناشدنی است . وی از شهر شیراز به عنوان مقصد بعدی خود نام برد و افزود : بعد از شیراز به شهرهای لار و بندر لنگه سفر خواهم کرد و سپس از کشور ایران خارج خواهم شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین