پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مشکلات مردمی جدید خطاب به 8 اداره

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه…

همان گونه که لارستانی های عزیز می دانند سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان مدتی است جهت دریافت انتقادات پیشنهادات و نظرات کاربران گرامی و همچنن پیگیری مشکلات موجود در منطقه راه اندازی شده و خوشبختانه با استقبال همراه بوده است. لازم به ذکر است این سامانه بدون

هیچ محدودیتی پیامک های شما عزیزان را دریافت نموده و با انجام تصحیحات لازم ویرایشی توسط تیم تحلیل و توسعه میلادلارستان آن را به سمع ونظر مسئولان می رساند. ضمن آن که  از کاربران گرامی درخواست می شود ارتباط بیشتر با این سامانه داشته باشند بخش دیگری از درخواست های مردمی را در ادامه با هم مرور می کنیم.

 

۱)   اگر خبر نگاري وقت كرد سري به بيمارستان بزند. مشکلات فراوانی دارد. (قابل توجه رسانه های منطقه و میلادلارستان)

۲) بعضي از راننده هاي تاكسي شهري در لار  قانون و مقررات راهنمايي و رانندگي را رعایت نمي نمايند كه منجر به تصادف وسايل نقليه ي ديگر مي گردد لطفا پیگیری نمایید .(قابل توجه اداره راهنمایی و رانندگی)

۳)  چراشهرداري توجهي به محله به اسفالت كوچه هاي  محله خرمنزار ندارد. مگردراين محل انسان زندگي نمي كند (قابل توجه شهرداری لار)

۴) آيا براي ترميم و باز گشايي حمام مير اقدامي شده است؟ (قابل توجه میراث فرهنگی)

۵) لطفاگازكشي وآسفالت كوچه هاي محله كهويه پشت مدرسه راهنمايي استوار خواهشا پيگيري شود.چندساله قول داده اند ولي عمل نكرده اند( قابل توجه شرکت گاز)

۶) بانزديك شدن ايام نوروز و رفت وامر مسافران نوروزي سامان دهي وپر كردن شانه جاده قبل از ايستگاه برق لطيفي واجب است (قابل توجه اداره راه و شهرسازی و شهرداری های لار و لطیفی)

 ۷) كارگاه پوست نزديك ترمينال و مغازه و محل مسكوني قرار دارد. با بوي بدي كه ايجاد ميكند امان ما را بريده  است (قابل توجه شبکه بهداشت)

۸)  پل ورودي روستاي چاه نهر بيش از ۶ سال كه ديواره ي ان تكميل شده و از ان زمان تا كنون هيچ گونه اقدامي انجام نشده لازم به ذكر است كه در زمان بارندگي مسير ارتباطي چاه نهر به مركز شهرستان قطع مي گردد و امكان تردد وجود ندارد . لطفا پيگيري نماييد . داريوش الهاميان چاه نهر . هر چند چندان اميدوار نيستم كه مشكلاتي به جز مشكلات مركز شهرستان پيگيري نماييد . (قابل توجه شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی)

۹)  از شركت برق لار تقاضا داريم اتوبان اميرالمومنين از دو راهي شهر قدیم تا شهر حديد را روشناي نماييد (قابل توجه شرکت برق)

۱۰)  باعرض سلام واحترام اقاي نجيب زاده فرماندارويژه محترم لارستان بزرگ ازاينكه به فكرمردم ولارستان هستيدازشما تشكرميكنيم وازشماخواهش ميكنيم بامسئولين كم كار برخوردقاطع بكنيدكه لارستان به جايگاه خودش كه حق مامردم است برسيم

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین