جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

حمایت مقامات غربی از هتاکان، اثبات دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص)است

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با محکوم کردن عمل شنیع هتک کنندگان به وجود مقدس پیامبر بزرگ اسلام(ص)، گفت: مقامات غربی با حمایت از هتاکان، دشمنی خود را با اسلام…

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با محکوم کردن عمل شنیع هتک کنندگان به وجود مقدس پیامبر بزرگ اسلام(ص)، گفت: مقامات غربی با حمایت از هتاکان، دشمنی خود را با اسلام ناب محمدی(ص) اثبات کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش در آئین عبادی سیاسی این هفته شهر لار، با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی “شارلی ابدو” به ساحت نورانی پیامبراکرم(ص)، اظهار داشت: این عمل احمقانه نشان از ضعف غربیان در مواجه توسعه روزافزون دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

امام جمعه لارستان به امضای توافقنامه دفاعی میان کشورهای ایران و روسیه، افزود: این اقدام، دلیل بر رشد نظامی ایران در منطقه است.

وی افزود: در گذشته، ایران را کشوری ضعیف قلمداد می کردند، اما اکنون با درایت مسئولین و تلاش جوانان این مرزو بوم، کشور اسلامی ایران به جایگاهی دست یافته که، کشور ابرقدرتی مثل روسیه حاضر به همکاری نظامی و دفاعی می شود و این باعث افتخار ملت مسلمان ایران است.

حجه الاسلام نوربخش با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بلندی های جولان و بخش القنیطره در کشور سوریه، تصریح کرد: این رژیم غاصب با حمله به کاروان نظامیان حزب ا..، باعث به شهادت رسیدن چند تن از رزمندگان و مبارزان حزب ا… و سردار محمدعلی ا… دادی از سرداران ایرانی رشید اسلام هم به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

وی با بیان اینکه، با توجه به اعلام سیدحسن نصرا… و فرماندهان تحت امر او در بی پاسخ نمادن این حمله به نظامیان صهیونیستی، خاطر نشان کرد: اسرائیلی ها پس از این تهدیدات از سوی حزب ا…، دچار ترس و وحشت گردیده اند که امیدواریم رزمندگان اسلام جواب دندان شکنی به این غده سرطانی بدهند و به همین زودی ها نابود شود.

امام جمعه لارستان با ابراز تأسف از برداشت نادرست نسبت به واژه “آزادی”، تأکید کرد: اینکه به مقدسات و عقاید یک ملت توهین شود، اصلاً آزادی اندیشه و تفکر نیست.

وی با حیوان خواندن هتک کنندگان به وجود مقدس حضرت محمد(ص)، اضافه کرد: مقامات انگلیس و آمریکا با حمایت خود از این اقدام نابخرانه، لجاجت و دشمنی خود را با اسلام ناب محمدی(ص) ابراز داشتند.

حجه الاسلام نوربخش با بیان اینکه، هتاکان با بی اعتنایی نسبت به اعتقاد بیش از دو میلیارد مسلمان، تصریح کرد: در طول این مدت ملت بیدار مسلمان و بخصوص ایرانیان با اقدامات مختلف، پاسخ این یاوه گویان را دادند و این عمل شنیع را محکوم کردند.

وی با اشاره گوشه ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با قهرمانان ورزشی، افزود: ایشان در این سخنرانی فرمودند«بانوی قهرمانی که با حجاب اسلامی بر روی سکو می رود و جوانی که پس از پیروزی سجده شکر بجای می آورد، نشان از معنویت و استقامت امت اسلامی است».

امام جمعه لارستان همچنین با اشاره به پیام تاریخی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکایی، گفت: همه سردمداران کشورهای غربی از این پیام مات و مبهوت مانده اند و نمی دانند که چه عکس العملی از خود نشان دهند.

وی با تأکید بر استقبال بی نظیر نخبگان، رسانه ها و جوانان کشورهای غربی و جهان از این بیانیه رهبری، تصریح کرد: استکبار جهانی، با عَلم کردن گروهکهایی مثل داعش، تکفیری، سلفی و غیره، بدنبال زشت جلوه دادن، فساد و آدم کشی مسلمانان بوده و هستند.

پس از نماز نیز، مردم متدین و همیشه در صحن لارستان، به صورت منسجم و یکصدا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فرانسه» و «لبیک یا رسول ا…(ص)»، با در دست داشتن پلاکاردهای «من عاشق محمدم» فاصله مسجد جامع تا میدان مدرس را راهپیمایی کردند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین